هتل اورنج کانتی ریزورت آنتالیا
امتیاز ما

ساختار هتل و اتاق های هتل اورنج کانتی ریزورت

هتل اورنج کانتی ریزورت آنتالیا Orange County Resort Hotel Kemer، از مجموعه هتل های آنتالیا است که در شهر کمر در نزدیکی آنتالیا واقع شده است و یکی از نخستین انتخاب گردشگران و مسافران می باشد. هتل بین المللی ۵ ستاره اورنج کانتی ریزورت که ترکیبی بسیار زیبا از معماری گذشته و امروز می باشد و فراهم آوردن مکانی بی عیب و نقص و خدماتی کامل و مدرن در امتداد سواحل زیبای آنتالیا، لحظات خوشی را برای گردشگران و زوج جوانی که شهر آنتالیا و هتل اورنج کانتی ریزورت را انتخاب کرده اند به ارمغان می آورد.بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

با اقامت در هتل احساس فوق العاده ای از آرامش توام با هیجان را تجربه خواهید کرد. در این هتل آنتالیا از تمامی لحظات اقامتتان نهایت یهره را خواهید برد و یک لحظه هم برای شما خسته کننده نخواهد بود.

هتل ۵ ستاره لوکس و مدرن اورنج کانتی ریزورت بر اساس معماری قرن شانزدهم آمستردام بنا شده است. این هتل در امتداد سواحل طلایی دریای مدیترانه قرار دارد که دارای اسکله و ساحل مخصوص به خود می باشد. هتل اورنج کانتی ریزورت دارای مساحت ۵۰۰۰ متر مکعب استخر می باشد که مهمانان می توانند در آن یا در اسکله خصوصی هتل به تفریح بپردازند. همچنین مهمانان جوان هتل می توانند از استخر کم عمق، سرسره های آبی و مینی کلوب هتل اورنج کانتی ریزورت نهایت استفاده را ببرند.

تمامی اتاق های هتل اورنج کانتی ریزورت مشرف بر منظره مجموعه هتل، خلیج آنتالیا و کوه های توروس می باشد. این اتاق ها تماما با اثاثیه مدرن و نقاشی های بلژیکی تزیین شده اند. این هتل تعداد ۵۱۴ اتاق دارد.

برای رفتن به مرکز شهر کمر از هتل اورنج کانتی ریزورت تنها پیاده روی ۵ دقیقه ای کافی است. فاصله هتل تا شهر آنتالیا حدود ۴۵ کیلومتر است. با ایستادن در ورودی این هتل می توانید حس حضور در ایستگاه مرکزی آمستردام را تجربه کنید. مهمانان هتل نیز در ساختمان های سنتی که سبک آمستردام را دارند و در کنار کانال های آبرو و کافه های کوچک اقامت داده می شوند و شاهد طلوع خیره کننده خورشید بر فراز دریای مدیترانه خواهند بود.

 تشابهی که این هتل به آمستردام دارد، هرباره مهمانانش را شگفت زده می کند. وسط هتل اورنج کانتی ریزورت کانال آبرویی واقع شده است که می توان جهت مهمانی ها و شنا در فضای آزاد از آن بهره برد. کافه رستوران های کوچک و بزرگی که در امتداد این کانال هستند نیز تداعی کننده آمستردام برای مهمانان هستند.

هتل اورنج کانتی ریزورت آنتالیا

امکانات هتل اورنج کانتی ریزورت

خدمات هتل اورنج کانتی ریزورت عبارت است از اینترنت وای فای رایگان در همه بخش های هتل، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات نظافتی (شامل سرویس اتو زدن، سرویس خدمتکار روزانه و رخت شویی)، امکانات تجاری (از قبیل فکس، فتوکپی، امکان برگزاری قرار ملاقات و مهمانی)، خدمات استخر (شامل حوله استخر، ساحل، سرسره آبی)، فعالیت های ورزشی در فضای باز (تراس، باغ، تراس رو به آفتاب و استخر روباز) و سایر فعالیت های ورزشی می باشد. این هتل نیز دارای کافه و رستوران های متنوع و بار نیز می باشد.

امکانات تفریحی هتل اورنج کانتی ریزورت

از امکانات تفریحی هتل می توان به تفریحات ورزشی از قبیل تنیس روی میز، دارت، بیلیارد، مرکز تناسب اندام، استخر و آب درمانی، تجهیزات ورزش های آبی در محل و امکانات منطقه ساحلی و خصوصی آن اشاره نمود.

اسپای هتل نیز دارای یک فضای معبد شکل شرقی می باشد که شامل حمام ترکی سنتی، اتاق های ماساژ و دو مرکز تناسب اندام می باشد. مهمانان نیز می توانند از سرویس نگهداری کودکان که شامل هزینه اضافه است نیز استفاده نمایند.

صبحانه نیز به صورت بوفه سرو می شود که انواع خوراک های سنتی ترکیه ای نیز در آن دیده می شود. در رستوران های این هتل انواع غذاهای آسیایی، ایتالیایی، مدیترانه ای و ترکی سرو می شوند. در داخل هتل ۳ رستوران با منوی انتخابی است که غذاهای بین المللی از جمله سوشی و استیک را با هزینه اضافی به مهمانان پیشنهاد می نماید. اورنج کانتی ریزورت یک کافی شاپ و ۱۰ کافه بار دارد.

خدمات هتل اورنج کانتی ریزورت

از خدمات این هتل نیز می توان به ترانسفر به فرودگاه که دارای هزینه مازاد می باشد اشاره نمود. سیستم تهویه مطبوع، اجاره اتومبیل، گاوصندوق، آسانسور، اتاق خانوادگی، اتاق عروس، اتاق VIP سالن آرایشی و زیبایی، امکانات ویژه برای معلولین، مکان هایی که سیگار کشیدن در آن ممنوع می باشد، روزنامه، سرویس اتاق ها، سیستم گرمایشی و سرمایشی، فروشگاه کادویی و مینی مارکت در محل می باشد. بعلاوه در این هتل زبان های ترکی، روسی، انگلیسی و آلمانی مکالمه می شود.مجله گردشگری دور و نزدیک