هتل تایتانیک بیزینس بایرامپاشا استانبول
امتیاز ما

هتل تایتانیک بیزینس بایرامپاشا استانبول

ترکیه به عنوان یکی از کشورهای برتر در حوزه گردشگری و توریستی همه ساله پذیرای حجم عظیمی از گردشگران از سرتاسر جهان است. اگر شما به ترکیه سفر می کنید یکی از شهرهایی که باید از آن دیدن کنید استانبول است این شهر بزرگترین شهر ترکیه و قطب اقتصادی و فرهنگی این کشور است. وقتی وارد این شهر شوید بعد از دیدن زیبایی های شهر اولین دغدغه شما انتخاب یک هتل مناسب است تا خاطره ای خوش از سفرتان داشته باشید و خستگی سفر را به در کنید. هتل های زیادی در این شهر وجود دارند این خود باعث سخت تر شدن انتخاب می شود. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

هتل تایتانیک بیزینس بایرامپاشا استانبول

یکی از هتل های مشهور این شهر هتل تایتانیک بیزینس است این هتل ۵ ستاره در یکی از تپه های این شهر در منطقه بایرام پاشا قرار گرفته است. هتل تایتانیک بیزینس از زیباترین ، لوکس ترین و در عین حال مقرون به صرفه ترین هتل های استانبول است. موقعیت خاص هتل تایتانیک بیزینس باعث شده تا انتخاب اول برای اکثر گردشگران باشد. منطقه بایرام پاشا برای افرادی که به خرید کردن، تاریخ و غذاخوری های مختلف علاقه مند هستند گزینه مناسبی می باشد. هتل تایتانیک بیزینس در نزدیکی منطقه تاریخی سلطان احمد واقع شده، فاصله این هتل تا مرکز خرید فروم استانبول تنها دو کیلومتر است همچنین فقط ۱۲ کیلومتر تا فرودگاه اصلی استانبول یعنی فرودگاه اتاتورک فاصله دارد. چشم انداز وسیع به دریای مرمره و بناهای دیدنی ترکیه از جمله مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی  از ویژگی های منحصر به فرد این هتل است.

اتاق ها دارای امکانات کامل از جمله : تلویزیون ال سی دی، تلفن، ماهواره، حمام، سشوار، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، گاوصندوق، یخچال، بالکن، اینترنت رایگان وای فای و لوازم تهیه چای و قهوه است.

 

امکانات پذیرایی:

  • شما میتوانید برای خوردن ناهار به رستوران آلستا هتل تایتانیک بیزینس بروید این قسمت در طبقه ۱۷ قرار دارد و با نمای پارانوما از شهر شما را شگفت زده خواهد کرد. میتوانید غذای خود را بصورت سلف سرویس و یا سفارشی از منو رستوران انتخاب کنید. این رستوران غذاهای ترکی و بین المللی را با بهترین کیفیت و بهترین اشپزان برای شما مهیا میکند .
  • کافه تایتانیک همیشه باز است و فضایی کلاسیک دارد. انواع نوشیدنی ها، غذاهای سبک و چای ترکی همواره مهیاست.

امکانات ورزشی:

  • اگر هوس ورزش کردن دارید می توانید به سالن های ورزشی و باشگاه تناسب اندام هتل تایتانیک بیزینس مراجعه کنید و برنامه ورزشی خود را دنبال کنید. در سالن های ورزشی برنامه های ورزشی گروهی و انفرادی ارائه می شوند حتی با توجه به شرایط جسمانی خودتان میتوانید از مربیان این بخش درخواست یک برنامه ورزشی کنید تسهیلات مرکز تناسب اندام از این قرارند: بخش تمرینات هوازی و سالن وزنه برداری آزاد، سالن ایروبیک، سالن اسپینینگ، استودیوی پیلاتس، سندباکس و تنیس روی میز.

امکانات تفریحی:

  • شما میتوانید در تفریحاتی نظیر اسکواش، پینگ پنگ، بیلیارد شرکت کنید.
  • هتل تایتانیک بیزینس حتی یک بخش برای بازی های رایانه ای هم دارد که اگر شما یا فرزندتان علاقه مند به این بازی ها هست. می توانید از این مکان استفاده نمایید.
  • یک استخر سرپوشیده در تمام روز و تمام فصول آماده ارائه خدمت به شماست.
  • یک استخر فضای باز نیز در هتل تایتانیک وجود دارد تا از آفتاب نیز بهره ببرید.
  • سونا، جکوزی، خدمات ماساژ هم در این هتل موجود است.
  • اگر به ترکیه سفر کنید لازم است یک حمام ترکی را نیز تجربه کنید. به همین منظور هتل تایتانیک یک حمام ترکی هم برای شما آماده کرده است.

هتل تایتانیک بیزینس خدمات خشکشویی، سرویس نظافت معمولی و نظافت مخصوص، تبدیل ارز را نیز ارائه میدهد. سالن آرایش زیبایی برای بانوان، خدمات نگهداری کودکان نیز وجود دارند.به غیر از این خدمات، برخورد مناسب و با احترام کارمندان هتل تایتانیک بیزینس با شما، همیشه این هتل را در ذهن شما ماندگار خواهد کرد. کارکنان همیشه سعی می کنند با نهایت احترام با شما برخورد کنند و موجبات رضایت و شادمانی شما را فراهم کنند تا نام هتل تایتانیک استانبول همیشه در ذهن شما ماندگار شود.  مجله گردشگری دور و نزدیک