امتیاز ما

ویزا اسپانیا را چطور بگیریم؟

بسیاری از مردم دوست دارند به کشورهای اروپایی سفرو بازدید کنند. یکی از کشورهایی که برای مسافران بسیار جذاب میباشد اسپانیا است. البته به تازگی دفتر بین المللی به نام (بی ال اس) تاسیس شده است که فقط مخصوص ویزاهای توریستی میباشد و مسافرین میبایست برای اخذ ویزا به این دفاتر مراجعه کنند.

شما میتوانید براحتی با داشتن مدارک مورد نیاز، ویزای اسپانیا را داشته باشید و از مناطق دیدنی و جاذبه های تاریخی آن بازدید کنید. البته انجام این خدمات توسط دفاتر مسافرتی خاص از جمله مجموعه دورونزدیک نیز انجام میشود.

نحوه اخذ ویزای توریستی اسپانیا

برای اخذ ویزای توریستی اسپانیا نیازی به مراجعه به سفارت نمیباشد. برای اخذ ویزای توریستی اسپانیا می توانید به دفتر بی ال اس مراجعه نمایید. معمولا صدور ویزای توریستی اسپانیا حدود سه هفته زمان میبرد. خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین

مدارک لازم جهت اخذ ویزای توریستی اسپانیا

  • اصل پاسپورت امضا شده با حداقل ۶ ماه اعتبار (توسط صاحب پاسپورت)
  • ۲ قطعه عکس ۳*۴
  • ترجمه شناسنامه به زبان اسپانیایی
  • ارائه پاسپورت قدیمی ( در صورت موجود)
  • ترجمه سند یا اسناد ملکی به نام خود متقاضی به زبان اسپانیایی
  • ترجمه گواهی اشتغال به کار، روزنامه رسمی، جواز کسب و یا پروانه پزشکی به زبان اسپانیایی
  • تمکن مالی به زبان انگلیسی (صادر شده توسط بانک همراه با مهر)
  • پرینت حساب بانکی ۶ ماه کامل
  • بیمه نامه (قابل خرید در وبسایت دورونزدیک )
  • بلیت مهر شده
  • واچر هتل

پاره ای از نکات ضروری برای اخد ویزای توریستی اسپانیا:

دقت داشته باشید پاسپورت حتما توسط صاحب آن امضا شده باشد.

داشتن حداقل یک ویزای شنگن و یا ویزای کشورهایی که ویزایشان دارای اعتبار بالایی است مثل انگلستان، کانادا، آمریکا، بلغارستان و….

بهتر این است که سفر بصورت خانوادگی یا زوج انجام شود.

پرینت حساب بانکی حتما باید برای ۶ ماه آخر باشد.

جاذبه های گردشگری اسپانیا:

اسپانیا سرزمینی گرم و مهمان نوازی که در به تعدادی از جذابیت های این کشور زیبای مدیترانه ای می پردازیم

جاذبه های گردشگری بارسلونا

زمانی که صحبت از شهر بارسلونا می‌شود، قطعاً بسیاری از افراد یاد «آنتونی گائودی»، معمار مدرن کاتالان این شهر خواهند افتاد، فردی که طراح بسیاری از بناهای مهم و به یاد ماندنی شهر بوده است. برای دیدن زیبایی این بناها حتما لازم نیست خودتان به بارسلون سفر کنید، می‌توانید با یک سفر مجازی از طریق اینترنت و فیلم‌ها، این معماری و هنر زیبا را مشاهده کنید. در ادامه با مجله دورونزدیک  همراه باشید.

گائودی در کنار عقاید سیاسی‌اش فردی عمیقاً مذهبی بود و از آموزه‌های کلیسای کاتولیک در طول زندگی‌اش الهام می‌گرفت. آنتونی گائودی در یکی از خیابان‌های بارسلونا به دلیل تصادف با یک واگن برقی در تنهایی درگذشت.

یکی ار آثار به جا مانده از وی کاسامیلا میباشد که در ادامه به معرفی این اثر میپردازیم

خیابان رامبالا: یکی از پر جنب و جوش ترین و معروف ترین خیابان های بارسلونا در مرکز شهر، که مملو از سالن های تاتر و مراکز فرهنگی و ساختمان هایی با معماری خیره کننده است شما می توانید برای تهیه سوغاتی از مغازه های آن بازدید کنید و همچنین از رستوران های بی نظیر آن لذت ببرید

کاسامیلا: یک خانه زیبا به معنای (خانه میلا) که در سال ۱۹۰۵ توسط معمار برجسته آنتونی گائودی ساخته شده است و بنای سنگی، خاکستری دارد و پشت بام آن دارای دودکش های عجیبی است که بیشتر شبیه مجسمه میباشند. ساعت بازدید از این بنا ۹ صبح تا ۶ عصر میباشد برای اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت این بنا سر بزنید.

سواحل شنی: میتوانید در سفر به بارسلونا از سواحل شنی و رستوران های ساحلی و غذاهای دریایی لذت ببرید و همچنین از آفتاب گرفتن، شنا کردن، موج سواری و قایق سواری بهره مند شوید.

موزه هنر ملی کاتالونیا: در این موزه میتوانید مجسمه های چوبی و سنگی قرن ۱۳ تا ۱۵ ، مجموعه هنر مدرنیسم، آثاری از پیکاسو و…. دیدن فرمایید.

جاذبه های گردشگری مادرید

کاخ سلطنتی پالاسیو رئال: مکانی که پادشاه اسپانیا در آنجا ساکن است و جشن های مهم در این مکان برپا میشود از سال ۱۷۳۸ تا ۱۷۵۵ میلاد ساخت این بنا به طول انجامید

مکان مقدس دباد: پارکی در نزدیکی کاخ سلطنتی میباشد که معتقدند خدای زن مصر در این مکان اقامت داشته است

خیابان گرنویا: خیابانی که هیچ وقت نمیخابد در مرکز شهر مادرید قرار دارد که ساخت آن در سال ۱۹۱۰ میلادی به اتمام رسیده است و بیش از ۱۰۰ ها رستوان و مغازه را در خود جای داده است که از معروف ترین ساختمان های این خیابان میتوان ساختمان تلفونیکا را نام برد که بلند ترین ساختمان هاست و ساعت روی ساختمان یکی از مشخصه های آن است.

کاخ پلازا مایور: یکی از قدیمی ترین ساختمان های شهر مادرید است که در سال ۱۶۱۹ ساخته شده است بسیار تماشایی است.

مادرید---بارسلون

مادرید-بارسلون

 

جاذبه های گردشگری بیلبائو

اگر از طرفداران موزه و اشیائ قدیمی هستید حتما به این شهر سر بزنید شهری پر از موزه !

جاذبه های گردشگری سویل

سویل شهری در جنوب اسپانیا ساحلی و گرم در جوار دریای مدیترانه همراه با بناهای تاریخی زیبا و فروشگاههای شیک

چند جاذبه گردشگری سویل:

قلعه آلکازار که در قرن ۱۴ میلادی بنا شده، معماری آن برگرفته از بناهای شمال آفریقا میباشد قسمت هایی از موزه شامل: اتاق باران، خانه بازرگانی، باغ های زیبا، استخرها و درخت های نخل میباشد.

که در مجاورت میدان دپیلاتوس میباشد. برجسته ترین آثار این بنا، مجسمه یونانی الهی آتنا ست که متعلق به قرن ۵ میباشد.

جاذبه های گردشگری جزیره ایبیزا

در جزیره ایبیزا طبیعت، فرهنگ و سرگرمی تمام روز و شب در انتظار شماست.

دارای سواحل بسیار زیبا و چشم اندازهای طبیعی فوق العاده میباشد. مساحت این جزیره حدودا ۴۰ کیلومتر است. جزیره ای ایده آل با آبهای کریستالی، مناسب برای شنا و در تمام فصول سال آفتابی.

شما میتوانید شبها از کلوپ های شبانه، استریت مارکتز، رویدادهای فرهنگی و کنسرت ها لذت ببرید

جاذبه های گردشگری مالاگا

مالاگا یکی از قدیمی ترین بندرگاههای مدیترانه است که آب و هوای گرم و مدیترانه ای دارد این شهر هم همانند دیگر شهرها ی اسپانیا بناهای تاریخی، هنری و معماری های بی نظیر دارد. پیکاسو نقاش معروف متولد همین شهر است که خانه او اکنون به موزه تبدیل شده است .

در گوشه و کنار شهر میتوان آثار تاریخی به جا مانده از رومی ها، مسلمانان، آفریقایی ها و اعراب را مشاهده کرد. برای بازدید از شهر میتوانید از گشت های شهری که برای شما در سراسر شهر قرار گرفته استفده نمایید. البته توجه کنید این گشت ها با پرداخت هزینه ای انجام خواهد شد.