امتیاز ما

دبی، یکی از شهرهای امارات متحده عربی و از شهرهای توریستی معروف جهان است. از دلایل سفر به شهر زیبای دبی می توان دیدن جاذبه های دیدنی دبی و تفریح در دبی را نام برد. سفر به دبی یکی از بهترین سفرهای دنیا به شمار می رود. چرا که می توانید بهترین مراکز خرید دنیا، برترین هتل های دنیا و مهیج ترین تفریحات دنیا را در این شهر توریستی از نزدیک ببیند. از این رو تقاضای سفر به دبی در حال افزایش می باشد. برای آگاهی از دلایل سفر به شهر زیبای دبی تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

درباره شهر زیبای دبی

شهر مدرن دبی در جنوب کشور ایران، یکی از بزرگ ترین شهرهای کشور امارات متحده عربی است که هر ساله پذیرای حضور مسافران زیادی از اکثر نقاط جهان از جمله ایران می باشد. بنابراین اکثر پایتخت ها و شهرهای مهم کشورهای دنیا، پروازهای هوایی مستقیم به این شهر دارند و این سبب شده است که فرودگاه بین المللی دبی با بیش از ۸۰ خط هوایی به عنوان یکی از شلوغ ترین فرودگاه های جهان شناخته شود. شهر دبی دارای آب و هوای گرم و خشک است. دبی دارای بزرگ ترین مراکز خرید دنیا از قبیل دبی مال، جاذبه های گردشگری متعدد مانند موزه معماری، برج خلیفه، آبنمای دبی، موزه سکه، مسجد جمیرا، پالم جمیرا و تفریحات مهیج و جذاب مانند تفریحات کویری (سافاری و کویر نوردی)، تفریحات آبی (جت اسکی، فلای برد، پارک های آبی دنیا، چتر بازی) می باشد. این موارد تنها چند مورد از جاذبه ها و تفریحات هستند که به عنوان منبع درآمدزایی دبی به شمار می روند.  بلیط تهران دبی | بلیط دبی تهران با قیمتی استثنائی

درباره شهر زیبای دبی

دلایل سفر به شهر زیبای دبی

هر ساله مسافران زیادی از اکثر نقاط جهان به دبی سفر می کنند، اما یکی از سؤالاتی که در این بین به وجود می آید، این است که دلیل سفر به دبی چیست، برای پاسخ به این سؤال با ما همراه باشید تا در ادامه این متن به “دلایل سفر به شهر زیبای دبی” اشاره کنیم.

  1. دبی به عنوان یکی از مراکز تجاری موفق و پررونق دنیا شناخته شده است. به همین دلیل افراد زیادی از جمله ایرانیان به دلیل کارهای تجاری به این شهر سفر می کنند. به همین خاطر سالن های کنفرانس بسیار بزرگ و شیک و نمایشگاه های متعددی در این کشور ساخته شده است.
  2. بسیاری از ایرانیان در شهر دبی و شهرهای اطراف آن بستگان و اقوام نزدیکی دارند از این رو این مورد نیز به عنوان یکی از دلایل سفر به دبی به شمار می رود.
  3. فاصله تهران تا دبی ۱۱۹۷ کیلومتر است که مدت زمان پرواز آن حدود دو ساعت و ده دقیقه می باشد، بنابراین این فاصله کم یکی از دلایل سفر به دبی به شمار می رود.
  4. به دلیل داشتن دانشگاه ها و مراکز پژوهشی پیشرفته
  5. یکی از سیاست های دبی این است که برای بسیاری از کسب و کارها مالیات را حذف کرده است و این خود می تواند یکی از دلایل سفر به شهر زیبای دبی برای کسب و کار باشد.
  6. به دلیل فاصله کم بین دبی و ایران هزینه پرواز به این شهر پایین است از این رو سفر به این کشور افزایش یافته است.
  7. فرهنگ و آداب و رسوم مردم دبی تا حدودی شبیه به فرهنگ ایران می باشد و می تواند یکی از دلایل سفر به دبی باشد.
  8.  از دلایل دیگر برای سفر به دبی می توان به جاذبه های بسیار زیبا و دیدنی آن (برج خلیفه، مسجد شیخ زاید، بزرگراه شیخ زاید، موزه دبی، برج العرب، باستاکیا)، مراکز خرید معروف (دبی مال، مرکز خرید امارت، ابن بطوطه، دیره سیتی سنتر، دبی مارینا مال) و تفریحات مهیج و پر نشاط (شنا با کوسه در آکواریوم، بانجی جامپینگ، بیابان گردی، پارک آبی وایلد وادی، سرزمین عجایب) اشاره کرد، که نظیر آن ها در کمتر جایی پیدا می شود. معروف ترین هتل دبی
  9. فرودگاه دبی یکی از بزرگ ترین فرودگاه های دنیا به شمار می رود، که از نقاط مختلف جهان داری پروازهای مستقیم می باشد و این خود باعث دسترسی آسان به شهر شده است.
  10. دبی به دلیل داشتن بهترین و لوکس ترین هتل های دنیا که دارای بهترین امکانات رفاهی هستند، اقامتی راحت برای تمام گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند فراهم آورده است. مجله گردشگری دور و نزدیک

دلایل سفر به شهر زیبای دبی