برترین ایرلاین
امتیاز ما

یکی از دغدغه های همیشگی مسافران کیفیت پرواز ایرلاین ها می باشد. هرساله معتبر ترین پایگاه خبری ایرلاین ها لیست ۱۰۰ ایرلاین برتر سال را اعلام می نماید به گزارش سکای ترکس بهترین ایرلاین جهان سال ۲۰۱۸ در تاریخ ۱۷ جولای مصادف با ۲۶ تیر ماه ۱۳۹۷ اعلام شد؛ که می خواهیم در این مقاله آنها را به شما معرفی نماییم. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

بهترین ایرلاین جهان ۲۰۱۸

بهترین ایرلاین جهان ۲۰۱۸ طبق نظر مسافران شرکت هواپیمایی سنگاپور و در جایگاه دوم، شرکت هواپیمایی قطر و شرکت هواپیمایی آنا در جایگاه سوم اعلام شد. طبق این رویداد این چهارمین بار است که ایرلاین سنگاپور از نظر مسافران بهترین ابرلاین معرفی می شود.  این در حالی است که هواپیمایی سنگاپور سال گذشته به عنوان بهترین ایرلاین جهان فرست کلاس انتخاب شده بود.

مدیر این شرکت هواپیمایی پس از دریافت جایزه بهترین ایرلاین جهان ۲۰۱۸ از نظر مسافران به سکای ترکس گفت: “هواپیمایی سنگاپور این افتخار را دارد که به عنوان بهترین ایرلاین جهان در سکای ترکس انتخاب شود و من این جایزه را به ۲۶۰۰۰ کارکنان این ایرلاین تقدیم می کنم، آنها هر روز در تلاش هستند تا بهترین خدمات را به مسافرانشان ارائه دهند .”  خرید بلیط هواپیما

بهترین ایرلاین جهان در سال ۲۰۱۸

طبق اخبار منتشر شده ۱۰ ایرلاین برتر جهان در سال ۲۰۱۸ به شرح زیر می باشد. طبق لیست ارائه شده نه شرکت از ده شرکت برتر سال ۲۰۱۸ درقاره کهن قرار دارند و تنها یک هواپیمایی در این لیست متعلق به قاره سبز می باشد.

  1. هواپیمایی سنگاپور (Singapore Airline)
  2. قطر ایر ویز (Qatar Airways)
  3. آل نیپون ایرویز (ANA All Nippon Airways)
  4. هواپیمایی امارت (ٍEmirates)
  5. اوا ایر (Eva Air)
  6. کتی پاسیفیک (Cathay Pacific)
  7. لوفتهانزا (Lufthansa)
  8. هاینان ایرلاینز (Hainan Airline)
  9. شرکت هواپیمایی اندونزی (Garuda Indonesia)
  10. شرکت هواپیمای تای (تایلند) (Thai Airways)

به اختصار در مورد سه ایرلاین برتر سال ۲۰۱۸ می پردازیم مجله گردشگری دورونزدیک

بهترین ایرلاین جهان

بهترین ایرلاین جهان

شرکت هواپیمایی سنگاپور (Singapore Airline)

سرویس دهی ممتاز و باکیفیت سنگاپور ایرلاینز و مهمانداران آموزش دیده و مجرب باعث شده این ایرلاین در سال ۲۰۱۸ به عنوان بهترین ایرلاین جهان اعلام شود. این ایرلاین قبل از پرواز به مسافران خود طیف وسیعی از گزینه های سرگرمی و حوله داغ ارائه می دهد. فرودگاه چانگی سنگاپور قرار داده است. جالب است بدانید که فرودگاه چانگی برای پنجمین سال متوالی توانسته عنوان بهترین فرودگاه جهان را کسب کند و البته از مدرن ترین فرودگاهها به حساب می آید.  خرید بلیط هواپیما

شرکت هواپیمایی قطر ایر ویز (Qatar Airways)

در سال های اخیر بهترین ایرلاین آسیایی را می توان به جرات هواپیمایی قطر دانست. این شرکت هواپیمایی نیز طبق اعلام سکای ترکس نه تنها بهترین ایرلاین آسیا، بلکه بهترین ایرلاین جهان نیز لقب گرفته است. به طوری که در سال ۲۰۱۷ به عنوان بهترین ایرلاین معرفی شد. شرکت هواپیمایی قطر بارها از سوی کارشناسان و مسافران به خاطر کیفیت خدمات مورد تقدیر و تحسین قرار گرفته است. که البته فرودگاه دوحه نیز با امکانات ویژه و خاص خود پذیرای مسافران می باشد و سفری فراموش نشدنی را برایشان رقم می زند.

شرکت هواپیمایی آل نیپون (ANA All Nippon Airways)

شرکت هواپیمایی آل نیپون که به طور اختصاری آنا (ANA) نیز نامیده می شود برای دومین سال پیاپی در رتبه سوم بهترین ایرلاین های آسیا قرار می گیرد. هواپیمایی آنا بزرگ ترین شرکت هواپیمایی بین المللی در ژاپن است. تمیزی، امنیت و سرویس دهی عالی هواپیمایی آل نیپون باعث شده مسافران این ایرلاین را به عنوان یکی از بهترین ایرلاین جهان انتخاب کنند. و این ایرلاین نیز مانند دو ایرلاین برتر دیگر بهترین خدمات دهی فرودگاهی را برای مسافرانش در نظر گرفته است.