امتیاز ما

هتل پولمن دیره دبی یکی از هتل های بسیار زیبا و مجلل در دیره است که به مراکز خرید دبی بسیار نزدیک است. هتل پولمن دیره دبی دارای ویژگی های خاصی است و هر ساله هزاران مسافر ترجح می دهند که هتل پولمن دیره دبی را برای اقامت انتخاب کنند. در این مقاله موقعیت های مختلف این هتل برای شما به اشتراک گذاشته می شود تا با اطلاعات کامل به سراغ آن بروید. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

معرفی هتل پولمن دیره دبی

هتل پولمن دیره دبی جزء هتل های بسیار مشهور دبی محسوب می شود که به دلیل موقعیت جغرافیایی بی نظیری که دارد سبب شده است افراد مختلف این هتل را برای اقامت انتخاب کنند، دسترسی به هتل از هر بخش شهر بسیار آسان و ارزان است. فاصله هتل پولمن دیره تا فرودگاه تنها چند دقیقه است. در این هتل فرزندان کمتر از ۱۲ سال دارای صبحانه رایگان هستند. اتاق های هتل پولمن دیره دارای امکانات عالی هستند. اتاق های دو تخته تمام مبله می باشند و همینطور در بخش تراس این اتاق نیز می توانید از صرف یک میان وعده سبک لذت ببرید. هر اتاق دارای سرویس بهداشتی فرنگی و معمولی است و همینطور حمام های بسیار عالی و تمیز در هر اتاق قرار گرفته است. سرویس های گرمایشی و سرمایشی بسیار ایده آلی در هتل پولمن دیره قرار دارد در نظر داشته باشید که هتل پولمن دیره دارای یک مرکز تجاری بسیار بزرگ و مشهور است.

پولمن سیتی سنتر دبی

امکانات ورزشی هتل پولمن دیره دبی

در هتل پولمن دیره دبی یک استخر روباز قرار دارد و همینطور سونا، جکوزی و سالن های ماساژ هتل به صورت بسیار ویژه ای طراحی شده اند و مربیان بسیار خبره ای برای هر سالن در نظر گرفته شده است. هتل پولمن دیره دارای باشگاه بدنسازی است و همینطور شما می توانید از میزهای تنیس نیز استفاده کنید. استخر ویژه کودکان بسیار عالی طراحی شده است و فرزندان شما به سادگی می توانند از آن استفاده کنند. در نظر داشته باشید که در این هتل انواع ورزش های آبی بسیار جالب نیز فراهم شده است و مسافران می توانند اوقات فراغت خود را به خوبی بگذرانند.

 

دیگر امکانات هتل پولمن دیره دبی

رستوران های هتل پولمن دیره دبی بسیار جالب طراحی شده است. در این رستوران ها می توانید انواع غذاهای بین المللی و محلی را سرو کنید و از نوشیدنی های بسیار طبیعی و خنک استفاده کنید. هتل پولمن دیره علاوه بر رستوران دارای کافی شاپ بسیار عالی برای جوانان و زوج های جوان است که انواع کیک و بستنی های بسیار خوش طعم را عرضه کرده و موسیقی زنده نیز از دسته برنامه های هتل پولمن دیره محسوب می شود. این هتل دارای ترانسفر فرودگاهی در تایم هایی مشخص است و البته خدمات نظافت ۲۴ ساعته نیز در هتل دیده می شود. هتل پولمن دیره دارای خشکشویی و همینطور صرافی است. فروشگاه های متنوع پوشاک و خوراک در بخش تجاری هتل قرار دارد و شما می توانید مدتی را به بازدید و خرید از این فروشگاه ها اختصاص دهید. همچنین بخشی برای نگهداری از فرزندان شما فراهم شده است.

صندوق امانات هتل بسیار ایمن و استاندارد طراحی شده است و اشیای باارزش شما را به خوبی نگهداری می کنند. در هر اتاق سیستم های آرایشی ، بهداشتی از جمله سشوار و … دیده می شود. پارکینگ هتل پولمن دیره دبی به صورت دو طبقه طراحی شده است و راهنمای الکترونیکی برقی برای پارکینگ وجود دارد به این ترتیب رفت و آمد برای افراد بسیار آسان خواهد بود.

دیگر امکانات هتل پولمن دیره دبی

رزرو هتل پولمن دیره دبی

رزرو اینترنتی هتل پولمن دیره دبی برای عموم افراد فراهم شده است به این ترتیب می توانید در منزل خود به محض خرید بلیط سفر به دبی ، هتل پولمن دیره دبی را نیز رزرو کنید، تصاویری از اتاق های این هتل در اختیار افراد قرار می گیرد به این ترتیب انتخاب و رزرو بسیار آسانتر می شود. هزینه اتاق های هتل پولمن دیره دبی در رزرو اینترنتی بسیار ارزان و مناسب است. مجله گردشگری دور و نزدیک