وو کرمبین پالاس
امتیاز ما

از مجموعه هتل های آنتالیا، هتل پنج ستاره وو کرملین پالاس (WOW Kremlin Palace) است که هتلی بسیار لوکس و مجلل در کشور ترکیه و در شهر آنتالیا می باشد. هتل وو کرملین پالاس آنتالیا با امکاناتی بسیار پیشرفته و کامل در ۶ طبقه بنا شده است که منظره ای بسیار زیبا و چشم نواز دارد. مساحت این هتل در حدود ۷۵۰۰۰ متر مربع می باشد که امکاناتی گسترده و وسیع را در خود جای داده است. این هتل بین المللی دارای حدوداً ۸۵۰ اتاق شیک و لوکس می باشد و سرویس خدماتی بسیار کامل و متفاوت را در اختیار مشتری قرار می دهد. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

ساختار بنای هتل و اتاق های وو کرملین پالاس

این هتل آنتالیا، در سال ۲۰۰۳ میلادی بنا شده است و دارای ۸۷۴ اتاق، ۱۲۶ آپارتمان و ۱۵ سوئیت می باشد. هتل وو کرملین پالاس از فرودگاه آنتالیا ۲۰ کیلومتر و از مرکز شهر آنتالیا ۳۰ کیلومتر فاصله دارد. این هتل مدل کوچکی از کاخ کرملین در کشور روسیه را تداعی می کند که از سه ساختمان به سبک روسی ساخته شده و در اطراف آن باغ های سرسبز و بسیار زیبایی وجود دارد.

هتل وو کرملین پالاس دارای چندین استخر سرپوشیده و سرباز می باشد و ورزش های آبی متنوعی دارد. این مکان برای زوج های جوان و گردشگران و مسافران تورهای آنتالیا بسیار مناسب است. بلیط تهران استانبول

برای اقامت در هتل شما انتخاب های گوناگونی از بین اتاق های این مجموعه خواهید داشت که شامل اتاق های استاندارد، اتاق لوکس بزرگ، اتاق توان‌یابان، رابط خانوادگی و سوئیت می باشد. تمامی این اتاق ها دارای بالکن و چشم انداز بسیار زیبای فضای سبز و دریا می باشند.

در اطراف هتل دسترسی مناسبی به مراکز خرید وجود دارد.

وو کرمبین پالاس

وو کرمبین پالاس

امکانات هتل وو کرملین پالاس

از امکانات هتل وو کرملین پالاس می توان به اتاق هایی با دکوراسیون لوکس اشاره نمود. کف اتاق ها همگی با موکت فرش شده است و دارای بالکنی با چشم انداز بسیار زیبا و خیره کننده می باشند. این هتل امکانات دیگری را همچون دوش و سشوار، خط تلفن مستقیم، دسترسی به اینترنت بی سیم با هزینه اضافی، تلویزیون و ماهواره، سیستم تهویه و گرمایشی و سرمایشی مرکزی، مینی بار داخل هر اتاق و تخت کینگ سایز را برای مهمانان خود فراهم می نماید.

امکانات تفریحی هتل وو کرملین پالاس

امکانات تفریحی و ورزشی هتل وو کرملین پالاس شامل زمین تنیس، باشگاه بدنسازی، زمین بسکتبال و والیبال، ایروبیک، اسکواش، موج سواری، کانو، بولینگ، دارت، تیراندازی با کمان، استخر روباز و سرپوشیده، زمین بازی برای کودکان، سرگرمی های آبی، پارک آبی، سرسره آبی، شیرجه، سولاریوم، مرکز سلامت و آب گرم، سونا، جکوزی، ماساژ، کلاب شبانه و حمام ترکی می باشد.

در مرکز آب‌گرم با رفلکسولوژی، ماساژ و درمان با جلبک دریایی و رسیدن به آرامشی بسیار را می توانید در هتل وو کرملین پالاس تجربه کنید. این هتل برای تفریحات و استراحت شما برنامه های متنوع و جذابی دارد. در فضای آزاد این هتل نیز می توانید خود را با قایق پدالی، صندلی حمام آفتاب، دریانوردی، غواصی و قایق‌رانی مشغول کنید.

این هتل دارای رستوران های ترکی، ژاپنی، ایتالیایی و مدیترانه ای است. ۵ رستوران متنوع در این هتل می باشد که گزینه ای مناسب برای صرف صبحانه و نهار و شام برای مهمانان است و حتی می توانند غذاهای رژیمی مورد نیاز خود را سفارش دهند و مهمانان می توانند از آوای خوش پیانو نیز در بار هتل بهره ببرند.

این هتل دارای سالن آمفی تئاتر نیز می باشد که برنامه هایی موزیکال، انیمیشن و مسابقات زنده برگزار می کند و اوقات لذت بخشی را برای مهمانان خود به ارمغان می آورد.

امکانات تفریحی هتل وو کرملین پالاس

خدمات هتل وو کرملین پالاس

از جمله خدمات هتل وو کرملین پالاس می توان به رخت‌شویی و خشکشویی، آسانسور، فکس و فتوکپی، فروشگاه، کافی نت و مطب پزشک اشاره نمود. همچنین این مجموعه شامل فروشگاه هدایا و سوغات و سایر امکانات، پذیرش شبانه روزی، گاو صندوق، صندوق امانات، صرافی، بار، فروشگاه در هتل، تهویه مطبوع، کلاب شبانه، رخت کن، روزنامه فروشی، اتاق کنفرانس و پارکینگ می باشد. مجله گردشگری دور و نزدیک