هتل هیلتون بسفر استانبول
امتیاز ما

در این مقاله قصد داریم به یکی از مهم ترین هتل های استانبول یعنی هتل هیلتون بسفر بپردازیم، شهر استانبول همیشه مملو از مسافر و گردشگر است و یکی از سه شهر برتر جهان از لحاظ تعداد گردشگر محسوب می شود. این شهر تاریخی که در گذشته به قسطنطنیه معروف بوده است، واحدهای اقامتی بسیار زیادی برای پذیرایی از مسافران دارد که یکی از مهم ترین آن ها هتل هیلتون بسفر استانبول است. هتل هیلتون استانبول در محیط بسیار دلنوازی قرار گرفته است.بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

هتل های استانبول

از آنجا که در طول سال گردشگران زیادی از کشورهای مختلف از استانبول و جاذبه های آن دیدن می کنند، این شهر از لحاظ زیرساخت ها و امکانات شرایط بسیار خوبی دارد. هتل های استانبول یکی از مهم ترین زیر ساخت ها برای جذب توریست و گردشگر محسوب می شوند که در استانبول می توان انواع هتل ها با درجه های مختلف و امکانات متنوع را یافت، ویژگی مهم هتل های استانبول این است که از امکانات بسیار خوبی برخوردار هستند و مقررات هتلداری در استانبول بسیار جدی گرفته می شود، هتل هیلتون بسفر استانبول از جمله هتل های مناسب در استانبول می باشد. بلیط هواپیما تهران آنتالیا

هتل هیلتون بسفر استانبول

هتل هیلتون بسفر استانبول یکی از بهترین هتل های شهر استانبول محسوب می شود و در قلب استانبول و در قسمت اروپایی این شهر واقع شده است. فاصله این هتل از فرودگاه آتاتورک شهر استانبول حدود بیست و دو کیلومتر است و از فرودگاه سبیحا نیز فاصله ای حدود چهل و پنج کیلومتر دارد. هتل در نزدیکی میدان تکسیم استانبول واقع شده است و با ده دقیقه پیاده روی می توان به آن رسید. دسترسی از هتل هیلتون استانبول به بسیاری از مراکز خرید و گردشگری استانبول بسیار آسان است و می توانید به راحتی به ایستگاه های مترو نیز دسترسی داشته باشید. منطقه خرید نیشانتاشی نیز در نزدیکی این هتل قرار دارد. کاخ معروف توپکاپی نیز در نزدیکی هتل هیلتون بسفر می باشد.

اتاق های هتل هیلتون بسفر استانبول در محیطی بسیار آرام واقع شده اند که بالکن های آن چشم انداز زیبایی به باغ، دریا و یا شهر دارند.

در این هتل می توانید در انواع رستوران ها حضور پیدا کنید و غذاهای دلخواه خود را سرو کنید، و از رستوران ها منظره زیبای تنگه بسفر را مشاهده کنید و غذاهای لذیذ ترکی و مدیترانه ای را میل کنید. هتل هیلتون بسفر استانبول در آدرس شیشلی، هاربیه، در جمهوریت کادسی واقع شده است. بلیط تهران استانبول

امکانات هتل هیلتون بسفر استانبول

امکانات هتل بسفر استانبول بسیار فراوان است و از جمله مهم ترین آن ها می توانیم به انواع رستوران،خشکشویی، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ ، رستوران فضای باز ،آسانسور،  فروشگاه، خدمات نگهداری بچه، صندوق امانات اشاره کنیم. از امکانات ورزشی و تفریحی نیز می توانیم به استخر سرباز و استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، باشگاه بدنسازی و تنیس اشاره کنیم.

امکانات هتل هیلتون بسفر استانبول

امکانات اتاق های هتل هیلتون بسفر استانبول

اتاق های هتل هیلتون بسفر استانبول در انواع اتاق های یک ،دو و سه تخته، دولوکوس، سوئیت، استاندارد، خانواده، جونیور و لوکس می باشند. اتاق های این هتل به باغ هتل و تنگه بسفر اشراف دارند و اتاق ها به روش سنتی ترکیه طراحی شده اند، حمام با سنگ مرمر و پنجره های بزرگ از ویژگی های آن هستند.

 از امکانات هتل می توانیم به تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مطبوع، حمام دوش و وان، بالکن، میزکار، سشوار، قهوه ساز و چای ساز اشاره کنیم. مجله گردشگری دور و نزدیک

 

هتل هیلتون بسفر استانبول