امتیاز ما

شهر نیشابور با داشتن جاذبه های گردشگری متنوع یکی از مقاصد اصلی گردشگران در ایران می باشد. انتخاب محل اقامت مناسب یکی از مسائل مهم در سفر به نیشابور است. هتل های نیشابور دارای امکانات و کیفیت های مختلفی بوده و دارای شرایط اقامتی و در موقعیت های مکانی مناسبی نسبت به جاذبه های گردشگری شهر قرار دارند. در اینجا به نکاتی در مورد اقامت در هتل های نیشابور می پردازیم. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

شهر نیشابور

شهر نیشابور در استان خراسان رضوی قرار دارد و بعد از شهر مشهد دومین شهر بزرگ این استان می باشد و آثار دیدنی زیادی در آن است. این شهر یکی از نمادهای تاریخ و تمدن ایران است. شهر نیشابور خاستگاه بسیاری از شاعران مشهور فارسی زبان می باشد. آرامگاه عطار نیشابوری و خیام در این شهر قرار دارد که یکی از جاذبه های اصلی گردشگری نیشابور می باشد. علاوه بر این وجود معادن مختلف سنگ فیروزه یکی دیگر از جاذبه های اصلی این شهر است. بسیاری از مردم دنیا شهر نیشابور را به واسطه سنگ فیروزه خاص این شهر می شناسند. مقدار زیادی از فیروزه نیشابور به نقاط مختلف جهان صادر می شود.

شهر نیشابور

هتل های نیشابور

هتل های نیشابور دارای کیفیت های مختلفی هستند. این هتل ها موقعیت مکانی بسیار مناسبی نسبت به مرکز شهر نیشابور دارند. طراحی اتاق ها و سوییت های این هتل ها با توجه به نیاز مسافران انجام شده است. سوییت های این هتل دارای ظرفیت های مختلف است که متناسب با شرایط دارای تخت های جداگانه و دوبل می باشد. هتل های نیشابور دارای کیفیت بالایی در ساخت و امکانات رفاهی متنوعی می باشند. در قسمت زیر به تعدادی از هتل های معروف نیشابور اشاره می کنیم.

هتل های نیشابور

لیست هتل های نیشابور

هتل امیران نیشابور: یکی از هتل های ۴ ستاره و مجهز شهر نیشابور است. از جمله امکانات این هتل می توان به استخر، سونا، جکوزی، رستوران های مختلف و تالارهای بزرگ اشاره کرد. این هتل همچنین دارای حمام سنتی می باشد که انواع ماساژها در آن ارائه می شود.

آدرس هتل امیران نیشابور: نیشابور، خیابان امام خمینی، مقابل باغ ملی (پارک شهر)، مجتمع بزرگ امیران

هتل کمال الملک نیشابور: یکی از هتل های نیشابور که قدمتی طولانی دارد، هتل کمال الملک این شهر است. این مجموعه در واقع در سال ۱۳۳۸ ساخته شده است و تا به امروز یکی از مراکز مهم گردشگری و تفریحی شهر نیشابور محسوب می شود. این هتل ۳ ستاره دارای رستورانی مجهز و زیبا می باشد که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در آن سرو می شود. محوطه سرسبز بیرونی هتل یکی از جذابیت های اصلی این مجموعه است. این هتل برای افرادی که می خواهند در مرکز شهر ساکن شوند بسیار مناسب می باشد زیرا این هتل در نزدیکی مراکز خرید نیشابور قرار دارد. کافی شاپ، پارکینگ و آلاچیق از امکانات دیگر این هتل است.

آدرس هتل کمال الملک نیشابور: نیشابور، میدان خیام، خیابان مدرس

هتل مهر نیشابور: هتل مهر یکی از هتل های ۲ ستاره نیشابور است که دارای امکانات مناسبی می باشد. این هتل دارای یک طبقه بوده و از جمله هتل های قدیمی شهر نیشابور است که در چند سال اخیر مورد بازسازی قرار گرفته است. از امکانات این هتل می توان به اینترنت در لابی، خدمات خشکشویی و رستوران اشاره کرد.

آدرس هتل مهر نیشابور: نیشابور، خیابان امام خمینی، نبش شریعتی، جنب باغ ملی. مجله گردشگری دور و نزدیک