امتیاز ما

اگر از مهاجران پر و پا قرص کشورهای آمریکایی هستید، موضوعی مهم را باید بدانید. سفر به کانادا با گرین کارت می تواند به نوعی معضل مهمی برای شما باشد و یک سوال بسیار بزرگ که می تواند بار زیادی را از دوش شما بردارد.  همواره با این سوال مواجه هستند که آیا سفر به کانادا با گرین کارت یا سفر به کانادا بدون ویزا واقعیت دارد یا خیر؟ در این مقاله پاسخ این سوال را خواهید یافت. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

گرین کارت چیست؟

مدرکی که برای اقامت دائم در آمریکا ارائه می شود و افراد علاوه بر شهروند آمریکا بودن، اقامت دائم دارند، گرین کارت است. رنگ سبزی که در طراحی فیزیکی این کارت به کار رفته آن را به گرین کارت معروف کرده است و از مدارک معتبری است که می تواند حتی به جای ویزا مورد استفاده قرار گیرد. از آنجایی که مقاله ما صرفا به امکان سفر به کانادا با گرین کارت می پردازد، از ارائه توضیحات اضافه خودداری می کنیم. اگر گرین کارت ندارید و می خواهید آن را اخذ کنید، راه های مختلفی سر راه شماست. یکی از ساده ترین راه های اخذ گرین کارت معتبر آمریکا لاتاری است که مراحل ساده ای دارد.

فرق گرین کارت با شهروندی آمریکا چیست؟

گرین کارت در واقع اجازه اقامت طولانی مدت در خاک آمریکا تحت شرایط ویژه است. با داشتن گرین کارت شخص اجازه زندگی، کار، کسب درامد و خرید و فروش در خاک ایالات متحده آمریکا را تا زمان اعتبار آن دار میباشد. ممعمولا اعتبار گرین کارت ۵ سال از زمان صدور می باشد و تنها در صورتی قابل تمدید بوده که فرد نیمی از مدت اعتبار ان را در داخل خاک آمریکا گذرانده باشد و اگر دارنده گرین کارت سه سال از پنج سال انرا در خاک آمریکا بگذراند واجد شرایط برای درخواست شهروندی آن خواهد بود. شهروندی به معنای دریافت پاسپورت و اجازه اقامت دائم در خاک آمریکا می باشد. بدین معنا که فرد تابعیت کشور را پذیرفته و یک آمریکایی فارغ از محل زندگی به حساب میاد.

سفر به کانادا با گرین کارت

آیا سفر به کانادا با گرین کارت ممکن است؟

خوب به مهم ترین و اصلی ترین بخش مقاله رسیدیم که بی شک منتظر جواب این سوال بودید. بنا بر تفاسیر ارائه شده، در جواب سوال فوق باید بگوییم که اگر شهروندی، دارای گرین کارت معتبر آمریکایی باشد، می تواند بدون داشتن ویزا به کشور کانادا سفر کند. در واقع سفر به کانادا با گرین کارت ممکن است. بنابراین جواب سوال (آیا سفر به کانادا با گرین کارت ممکن است؟) مثبت است و در زیر به بیان توضیحات آن می پردازیم.

البته سفر به کانادا با گرین کارت یا سفر با گرین کارت به این راحتی ها نیست و در بین راه، ماموران امنیتی، سوال هایی از شما می پرسند. در سفر به کانادا با گرین کارت مهمترین مورد، شخصیت صاف و صادقی است که از خودتان به نمایش می گذارید و به ماموران امنیتی نشان می دهید. درواقع بدون داشتن ویزا، سفر به کانادا با گرین کارت ممکن خواهد بود در صورتی که نکات ارائه شده را به خوبی فرا گرفته باشید. مجله گردشگری دور و نزدیک