امتیاز ما

آیا می دانید برای مهاجرت به کانادا چه باید کنید؟ وقتی صحبت از برنامه مهاجرتی کانادا می شود باید یک سری اصول به طور دقیق مورد بررسی قرار بگیرد. سوالاتی در ذهن شما نقش بسته است. شرایط مهاجرت به کانادا چیست و کانادا بر چه اساسی اقدام به جذب مهاجر می کند؟ آیا نیاز به پرداخت هزینه زیادی برای مهاجرت به این کشور وجود دارد؟ می دانیم که مهاجرت به کانادا یکی از جذاب ترین مهاجرت ها محسوب می شود و این کشور دارای شرایط و امکانات رفاهی بی نظیری است. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

برنامه مهاجرتی کانادا از طریق خون و خاک

سیستم خون و خاک از دسته مواردی است که بارها به گوشتان خورده است. در این سیستم مثلا اگر فرد در خاک یک کشور متولد شود می تواند به صورت کاملا اتوماتیک تابع آن کشور شود. به این روش سیستم خاک گفته می شود. در روش بعدی که به سیستم خون مشهور است اگر فرزندی از پدر و یا مادری متولد شود که آن ها تبعه یک کشور هستند فرد نیز می تواند در تابعیت پدر یا مادر خود باشد. کشور کانادا در سال های گذشته بر اساس سیستم خاک فعالیت می کرد اما امروزه این گزینه به سیستم خون تغییر کرده است. این موضوع را با یک مثال ساده تر می کنیم، در سال های گذشته اگر شما به عنوان یک فرد باردار فرزند خود را در کانادا به دنیا می آوردید می توانستید او را تبعه کانادا بدانید اما امروزه خود مادر نیز در ابتدا باید تبعه کانادا باشد و تنها وزن حمل در خاک این کشور کفایت نمی کند.خرید بلیط هواپیما تهران مونترال

برنامه مهاجرتی کانادا از طریق ازدواج و خویشاوندی

از دیگر روش هایی که به آن اسپانسرشیپ نیز گفته می شود به این صورت است که شخصی که در کشور کانادا کارت شهروندی دارد، می تواند به عنوان اسپانسر شما معرفی شود. او باید حتما بیش از ۱۸ سال سن داشته باشید. چنین شخصی می تواند به عنوان اسپانسر، همسر و فرزندان، پدر و مادر، خواهر و برادر، پدربزرگ و مادربزرگ، عمو و عمه و خاله و دایی و همین طور برادرزاده و خواهرزاده خود را به کشور کانادا ببرد. این طور که مشخص شده است همسر شما می تواند در هر استانی از کانادا اقامت نماید اما در خصوص سایر افراد تنها یک سری از استان ها برای این گزینه مناسب هستند.

 

برنامه مهاجرتی کانادا از طریق سرمایه گذاری

می دانیم که یکی از روش های بسیار قدرتمند در خصوص مهاجرت، سرمایه گذاری است. هر یک از استان های کانادا دارای شرایط مخصوص به خود در خصوص اعطای تابعیت به سرمایه گذاران خارجی هستند. شما برای انتخاب استان مناسب باید بتوانید یک سری اصول را به طور دقیق بررسی کنید. در ابتدای امر باید بررسی کنید که مبلغی که سرمایه گذاری می کنید با مزایایی که دریافت می کنید همخوانی داشته باشد.

شرایط انتخاب سرمایه گذار باید به طور دقیق بررسی شود. دیده شده است که یک سری از استان ها شرایط سختی برای انتخاب شما در نظر می گیرند، بنابراین به سراغ استان های سخت نروید. برنامه مهاجرتی سرمایه گذاری کانادا به صورت فصلی تعیین می شود. در واقع در بعضی از برنامه ها قابلیت اقدام وجود دارد و در بعضی دیگر امکان آن نیست.

به طور کلی برنامه مهاجرتی کانادا از طریق سرمایه گذاری در کبک از دسته گزینه های بسیار محبوب محسوب می شود و همین طور استان منیتوبا از دیگر گزینه های بسیار موفق به شمار می آید. قوانین برنامه مهاجرتی کانادا آسان است و البته شرایط برنامه مهاجرتی کانادا به صورت دوره ای تغییر می کند.

برنامه مهاجرتی کانادا

برنامه مهاجرتی کانادا

برنامه مهاجرتی کانادا از طریق کارآفرینی

افرادی که دارای سابقه مدیریتی هستند  و تمایل به ایجاد کار و مدیریت فعال دارند می توانند از این نوع مهاجرت استفاده کنند. باید در نظر داشته باشید که منظور از مدیریت فعال، مدیریت مستقیم و روزانه در محل بیزنس می باشد و هم چنین می بایست در ۱۰ سال گذشته حداقل ۳ سال سابقه فعالیت در مالکیت و مدیریت – ۴ سال مدیریت سطح بالا و یا ترکیبی از سه سال سابقه مالکیت، ۲ سال سابقه مدیریت سطوح بالا و مدیریت یک بیزنس را داشته باشد. مهاجرت به نیوزلند

برنامه مهاجرتی کانادا از طریق استانی

قراردادی ما بین دولت فدرال کانادا و استان های این کشور تنظیم شده است که طبق این قرارداد هر یک از استانها می توانند به انتخاب مهاجر برای کار و اقامت در این استان در قالب برنامه PROVINCIAL NOMINEE PROGRAM اقدام کنند.  در این نوع مهاجرت به کانادا ابتدا استان ها متقاضی مهاجرت را انتخاب می نمایند و به فدرال معرفی می کنند. پس از تایید دولت فدرال به ایشان اقامت دائم داده می شود. نکته حائز اهمیت این است که استان کبک به علت داشتن قوانین متفاوت مهاجرتی از این قانون مستثنی می باشد.

برنامه مهاجرتی کانادا از طریق استعداد های ویژه (هنرمندان، ورزشکاران، نخبگان)

طق قانون مهاجرت کانادا اگر در ۵ سال گذشته حداقل ۲ سال سابقه هنری و یا ورزشی داشته اید و از این راه کسب درآمد کرده اید و البته می توانید مستنداتی از درآمدتان ارائه کنید می توانید از این نوع برنامه مهاجرت کانادا استفاده نمایید. البته باید به دو نکته توجه کنید ۱- افرادی که تحت استخدام بیمه تامین اجتماعی هستند نمی توانند از این نوع مهاجرت استفده نمایند.

۲- شرایط و مدارک هر یک از این افراد نسبت به موقعیت و سطح دستاوردهایشان متفاوت خواهد بود. مکان های دیدنی مونترال

برنامه مهاجرتی از طریق نیرو کار ماهر فدرال

افرادی که می خواهند پرونده هایشان سریع تر پیگیری و در زمان کوتاهتری بررسی شود معمولا از این طریق می توانند اقدام نمایند. اما این برنامه مهاجرتی کانادا نیز مانند سایر برنامه ها دارای شرایط و ضوابط خاصی می باشد. این ماشاغل می باست تمام وقت و جزء یکی از مشاغل تخصصی، مدیریتی و تکنیکی باشد و همچنین مزایا و حقوق آن مانند شهروندان کانادایی باشد.

برنامه مهاجرتی از طریق نیرو کار ماهر کبک

همانند سایر برنامه های مهاجرتی کانادا، استان کبک دارای شرایط و قوانین خاصی می باشد. در سال ۲۰۱۸ استان کبک قوانین و شرایط جدید را منتشر کرد. در این برنامه هر یک از فاکتورها دارای امتیاز خاصی می باشد که باید حد نصاب امتیازات را کسب نمایید. از فاکتورهای انسانی می توان به تحصیلات، سابقه کار، سن، ربان انگلیسی و فرانسه، روابط خانوادگی و…. اشاره نمود. توجه داشته باشید دانستن زبان فرانسه حائز اهمیت می باشد اما شرط کافی نیست. مجله گردشگری دور و نزدیک