پلازا دونیزتی
امتیاز ما

معرفی هتل پلازو دونیزاتی استانبول

استانبول یکی از مهمترین مقاصد برای گردشگرانی است که به ترکیه سفر می کنند. این شهر که بزرگترین شهر ترکیه و مرکز اقتصادی و فرهنگی ترکیه است، سالانه پذیرای انبوهی از گردشگران از سرتاسر جهان می باشد. تعداد زیاد هتل ها در این شهر باعث شده تا مسافران برای اقامت در استانبول انتخاب های زیادی داشته باشند و این باعث شده انتخاب هتل مناسب، خود به یک چالش تبدیل شود. در متن زیر به معرفی یکی از باسابقه ترین هتل های شهر استانبول به نام هتل پلازو دونیزاتی می پردازیم و سعی داریم تا شما را در پیدا کردن هتل مناسب یاری کنیم. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

هتل پلازو دونیزاتی

هتل پلازو دونیزاتی استانبول یک هتل زیبای ۵ ستاره است که در خیابان استقلال و نزدیک میدان تکسیم قرار دارد. این هتل یکی از هتل های باسابقه ترکیه است که قدمت آن به ۱۰۰ سال می رسد و معماری آن با سنگ مرمر ایتالیایی ساخته شده و در آن از عناصر کلاسیک و شیشه های رنگارنگ استفاده شده است. دکوراسیون کلاسیک این هتل شامل اتاق هایی با سقف بلند و وسایل دست ساز مانند مبلمان و صندلی های کلاسیک چوبی است که حس یک هتل با سابقه را به شما القا می کند. اتاق ها هر کدام دارای تلویزیون، اینترنت رایگان، ماهواره و سرویس بهداشتی خصوصی هستند. سرویس های خشکشویی، نظافت و تبدیل ارز همیشه در دسترس شما هستند. همچنین آسانسور ۱۰۰ ساله این هتل خود به یک اثر تاریخی تبدیل شده است. بلیط تهران استانبول

امکانات رفاهی:

  • در هتل پلازو دونیزاتی خدمات مخصوص افراد توان‌یاب نیز توسط کارکنان ارائه می شود.
  • شما می توانید اسناد و مدارک خود را در یک گاو صندوق مخصوص به خود نگهداری کنید. در صورت درخواست شما هر روز صبح همراه با صبحانه، روزنامه برای شما آورده می شود.
  •  هتل پلازو استانبول دارای اتاق های مخصوص عایق صدا است.
  • اگر راهنمایی در مورد هتل لازم داشتید می توانید از سرویس راهنمای این هتل استفاده کنید.
  • استعمال دخانیات در فضای این هتل ممنوع است اما این هتل دارای یک محوطه بزرگ برای سیگار کشیدن می باشد.
  • می توانید از هتل پلازو ماشین اجاره کنید و در سطح شهر تردد کنید.
  • هتل پلازو دارای یک سالن کنفرانس بزرگ است که همایش های بزرگ در آن برگزار می شود.
  • این هتل دارای چند سوئیت مخصوص تازه عروسان با امکانات ویژه است.
  • در تمامی مکان های هتل اینترنت وای فای رایگان وجود دارد. هر لحظه که اراده کنید می توانید به اینترنت وصل شوید.
پلازا دونیزتی

پلازا دونیزتی

موقعیت جغرافیایی

  •  هتل پلازو در یک منطقه تاریخی با موزه ها و محله های معروف واقع شده است. برج معروف گالاتا در نزدیکی هتل است. این هتل فاصله کمی با مسجد سلطان احمد و کاخ توپکاپی دارد. اطراف هتل تئاتر ها، کلوپ های شبانه، موزه ها و مراکز خرید زیادی وجود دارد.
  •  این هتل در نزدیکی یک ایستگاه مترو است که می توانید از آن برای حمل و نقل استفاده کنید. بلیط هواپیما تهران آنتالیا

امکانات تفریحی

هتل پلازو دارای یک سالن تئاتر زیباست که همه روزه می توانید در آن شاهد نمایش های زیبا باشید. در این هتل می توانید از استخر سرپوشیده زیبای آن استفاده کنید، در کنار این استخر حمام ترکی با سابقه ای هم وجود دارد که پیشنهاد می کنیم یک بار آن را امتحان کنید. سونا، جکوزی و خدمات ماساژ هم در این هتل ارائه می شود.

امکانات پذیرایی:

این هتل ۳ رستوران دارد که یکی از آنها در فضای باز قرار دارد. این رستوران ها شامل غذاهای محلی و بین المللی مشهور هستند، غذاهای ایتالیایی این رستوران را حتما امتحان کنید. در کافه این هتل انواع نوشیدنی ها هم در اختیار شما قرار دارد. در رستوران فضای باز این هتل شما شاهد چشم اندازی زیبا از شهر استانبول خواهید بود که لذت غذا خوردن را برای شما چند برابر خواهد کرد.

این هتل برای راحتی بیشتر مشتریانش قابلیتی را قرار داده که اگر رژیم غذایی داشته باشید می توانید درخواست کنید تا غذایی که مناسب رژیم غذایی شماست برای شما آماده شود. امکانات فوق العاده و برخورد خوب کارکنان هتل باعث می شود خاطره هتل پلازو همیشه در ذهنتان باقی بماند. مجله گردشگری دور و نزدیک

امکانات پذیرایی هتل پلازو