بهترین سفارت برای اخذ ویزای کانادا
امتیاز ما

افرادی که قصد سفر به کشورهای دیگر را دارند معمولاً به دنبال راه و روش هایی هستند که کارشان سریع تر و بهتر انجام شود. در اینجا می خواهیم در مورد گرفتن ویزای یکی از کشور های محبوب مردم ایران یعنی کشور کانادا صحبت کنیم. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

در مورد کشور کانادا

کشور کانادا یکی از کشور های قاره ی آمریکا می باشد که در شمال این قاره قرار دارد و باید گفت که این کشور رتبه ی دوم از نظر بزرگی را دارد که از قسمت جنوبی به کشور آمریکا متصل می باشد. کشور کانادا دارای مساحتی به اندازه ی ده میلیون کیلومتر مربع می باشد و به طور تقریبی این کشور ۶ برابر کشور ایران و همچنین ۴۰ برابر کشور انگلیس است و از این حیث در رتبه ی چهارم بزرگ ترین کشورها قرار دارد. کشور کانادا در کل دارای ۱۰ استان می باشد که به ۳ قلمرو مستقل تقسیم شده است و همه ی استان های این کشور تقریباً استقلال کاملی از حکومت مرکزی خود دارند اما این استقلال در برابر استقلال قلمرو ها چیز خاصی محسوب نمی شود.

استان استانانتاریو کشور کانادا از مهم ترین و اصلی ترین استان ها از نظر اقتصادی و سیاسی می باشد. بر اساس آخرین سرشماری هایی که توسط دولت کانادا صورت گرفته است، کشور کانادا دارای ۳۳ میلیون نفر جمعیت می باشد و تراکم زندگی در مناطق نزدیک به مرکز کشور آمریکا بیشتر می باشد. کشور کانادا دارای یک مرز مشترک در جنوب خود با کشور آمریکا است که طولانی ترین مرز زمینی در بین کشورهای جهان می باشد. کانادا با اینکه مساحت بسیار زیادی دارد اما قسمت هایی از این کشور به دلیل نزدیکی به قطب شمال بدون سکنه می باشد. این کشور به دلیل نزدیکی به کشور آمریکا دارای روابط اقتصادی بسیار خوبی می باشد. کشور کانادا دارای منابع طبیعی بسیار زیادی می باشد و دارای دو نوع آب و هوا است که یکی سرد و دیگری معتدل می باشد.

بهترین سفارت برای اخذ ویزای کانادا

بهترین سفارت برای اخذ ویزای کانادا

مدارک مورد نیاز برای ویزای کشور کانادا

برای دریافت سریع تر و راحت تر ویزای کانادا باید مدارک مورد نیاز را به موقع و دقیق به سفارت تحویل دهید که این مدارک عبارتند از:

۱٫ ارائه اصل و کپی از تمام صفحه های پاسپورت و یا سایر ویزا که دارای مهر باشند.

۲٫ دریافت فرم درخواست ویزا و تکمیل نمودن این فرم

۳٫ ارائه شناسنامه به صورت ترجمه شده ی آن

۴٫ تکمیل کردن فرم اطلاعات خانوادگی فرد متقاضی

۵٫ ارائه دو قطعه عکس رنگی با پس زمینه سفید به اندازه های ۵*۳ و ۵*۴

۶٫ ارائه ی سند ملکی به صورت ترجمه شده

۷٫ ارائه ی برگه ی رزرو هتل و بلیط که اختیاری می باشد

۸٫ ارائه ی برگه ی دعوت نامه که اختیاری می باشد

۹٫ ارائه سند ازدواج، در صورت وجود آن هم باید ترجمه شده باشد

۱۰٫ ارائه ی مدرک شغلیتان آن هم به صورت ترجمه شده که برای افراد با شغل های مختلف متفاوت می باشد.

کدام سفارت ها برای دریافت ویزای کانادا بهتر و مناسب می باشند؟

در حال حاضر بیشترین مراجعه کنندگان به سفارت کانادا با ملیت ایرانی ترکیه و امارات متحده عربی می باشد که هم در شهرهای ابوظبی، دبی، آنکارا و استانبول مستقر هستند.اما با توجه به ترافیک روزانه ی هر کدام از این واحد ها شاید بتوان گفت در بین ۴ گزینه یاد شده کنسولگری آنکارا بهتر و مناسب تر از گزینه های دیگر می باشد.  مجله گردشگری دور و نزدیک