امتیاز ما

PR کارت کانادا یا همان کارت اقامت دائم کانادا کارتی است که برای افراد متقاضی اقامت دائم در کانادا صادر می شود. داشتن این کارت مزایای بسیار زیادی برای شما به ارمغان خواهد آورد که از جمله ی آن ها می توان به آزادی سفر بدون ویزا به بسیاری از کشور ها همچون آمریکا اشاره کرد. اعتبار پی آر کارت ۵ ساله است و پس از گذشت ۵ سال باید تمدید شود. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

کارت اقامت  PR  چیست؟

 PR کارت در واقع به کارت اقامت دائم کانادا گفته می شود که شما با استفاده از آن می توانید در هر نقطه ای از شهر کانادا زندگی و یا کار کنید. کارت اقامت دائم کانادا بسیار به گرین کارت آمریکا شباهت دارد و به تمام افرادی که از کشور کانادا اقامت دائم گرفته اند داده می شود. البته لازم به ذکر است که اگر شخصی تابعیت کشور کانادا را بگیرد و شهروند یا سیتی‌زن این کشور شود، در صورتی که بنا به دلایلی اقامت کشور کانادا را از دست بدهد، در این صورت کارت اقامت دائم کانادا باطل شده و شخص باید آن را در اولین فرصت به دولت کشور کانادا بازگرداند. این کارت همان طور که گفته شد متعلق به کشور کانادا است و صدور آن نیز در همین کشور صورت می گیرد. به طور کلی پی آر کارت یک سند شناسایی موقتی است که برای اشخاصی که توانایی اخذ اقامت دائم در این کشور را دارند صادر می شود. این کارت هر ۵ سال یک بار باطل می شود و لازم است متقاضیان دوباره درخواست تمدید آن را کنند.

مکان های دیدنی مونترال

کارت اقامت PR چیست

مزایای کارت PR کانادا

کارت اقامت دائم کانادا دارای مزایای بسیار زیاد و فوق العاده ای است که به برخی از آن ها اشاره کوتاهی می کنیم. دارندگان کارت PR می توانند در هر جایی از کانادا به آزادی تحصیل و یا کار کنند. این افراد از بیشتر حقوق شهروندان کانادا همچون بیمه درمانی رایگان بهره می برند. در صورتی که مدت زمان سه سال از اقامت افراد در شهر کانادا بگذرد افراد می توانند تقاضای شهروندی کنند که با پذیرش آن همانند سایر شهروندان کانادا حق رأی و همچنین حق داشتن پاسپورت کانادایی، که اجازه مسافرت به ۱۷۲ کشور بدون ویزا را می دهد، را خواهند داشت. دسترسی راحت به نظام بانکی و مالی بین المللی، آزاد بودن مسافرت در اکثریت کشورها و همچنین برخورداری از امکانات بین المللی از جمله مزایای داشتن کارت اقامت دائم کانادا است. خرید بلیط هواپیما تهران مونترال

مزایای کارت اقامت دائم کانادا

 مجله گردشگری دور و نزدیک