تفاوت ویزای E1 و E2
امتیاز ما

امروزه بسیاری از کشورها برای مهاجرینی که به کشورشان سفر می نمایند، یک سری قوانین را برای دریافت ویزا قرار داده اند. این ویزاها نمونه های مختلفی دارند. از نمونه های این ویزا می توان ویزای E1 و E2 که توسط آمریکا ارائه می شود را نام برد. ویزای E1 و E2 هر دو مربوط به ویزاهای کاری آمریکا می باشند و افراد با دریافت این ویزاها می توانند در کشور آمریکا مشغول به کار شوند. لازم به ذکر است که دریافت این ویزاها با توجه به شرایط این کشور صورت می گیرد و این افراد باید شرایط لازم را برای این ویزاها داشته باشند. لذا ویزای E1 و E2 تفاوت هایی با هم دارند، که ما در این متن قصد داریم این تفاوت ها را بررسی نماییم. در ابتدا ویزای E1 و بعد از آن ویزای E2 را مورد بررسی قرار می دهیم. سپس تفاوت های بین ویزای E1 و E2 را بیان می کنیم. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

بررسی ویزای E1

در این قسمت برای بررسی تفاوت های ویزای E1 و E2، ویزای E1 را مورد بررسی قرار می دهیم. ویزای E1 یک ویزای تجاری می باشد، که افراد می توانند با این ویزا به صادرات و واردات بین یک سری از کشورها و کشور آمریکا بپردازند. اشاره به این نکته الزامی است که کشورهایی که افراد بین آن ها و آمریکا مراوده های تجاری برقرار می کنند، باید مورد تأیید آمریکا باشند. ویزای کاری E1 به گونه ای می باشد، که افراد فقط باید فعالیت های تجاری (صادرات و واردات) صورت دهند و در راستای اهداف این موضوع عمل کنند. لذا بسیاری از افرادی که از تمکن مالی بالا برای صادرات و واردات برخوردار می باشند، این ویزا را می توانند دریافت نمایند و این موضوع باید برای مقامات آمریکا به اثبات برسد.

بررسی ویزای E1

بررسی ویزای E2

حال به بررسی ویزای E2 می پردازیم. در این بخش افراد می توانند به سرمایه گذاری در کشور آمریکا بپردازند و از موقعیت های کاری در این کشور استفاده نمایند. می توان گفت میزان سرمایه گذاری در آمریکا یک میزان مشخص می باشد و افراد باید در این کشور حداقل ۵۰۰۰۰۰ دلار در یکی از بخش های کاری این کشور سرمایه گذاری نمایند. در ویزای E2 نوع فعالیتی که افراد صورت می دهند، با توجه به نوع مهارت این افراد می تواند متغیر باشد و سرمایه گذاری این افراد با توجه به نوع توانایی آن ها صورت می گیرد و افراد باید توانایی پرداخت این هزینه را داشته باشند.

بررسی تفاوت ویزای E1 و E2

همانطور که در متون بالا خواندید ویزای E1 و E2 به خوبی بررسی شدند. با توجه به متون گفته شده در بالا می توان گفت ویزای E1 و E2 با توجه به اینکه هر دو ویزای کاری می باشند، با هم تفاوت عمده ای دارند. همانطور که گفته شد با دریافت ویزای E1 فقط می توان سرمایه گذاری بر روی صادرات و واردات را انجام داد؛ ولی در ویزای E2 حتماً نیازی بر روی سرمایه گذاری بر روی صادرات و واردات نمی باشد و افراد می توانند، با توجه به تواناییشان این سرمایه گذاری را صورت دهند. لذا ویزای E1 و E2 در این بخش با هم تفاوت دارند. مجله گردشگری دور و نزدیک

بررسی تفاوت ویزای E1 و E2