امتیاز ما

در همه ی جای جهان افرادی هستند که از شرایط زندگی در کشور خود خسته شده اند و می خواهند به طریقی اقامت کشورهای دیگری را برای خود بگیرند. یکی از روش های اقامت در کشورهای دیگر اقامت برای سرمایه گذاری است . سعی بر آن شده در این مقاله شما را هر چه بیشتر با این امر آشنا کنیم. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

تأثیر سرمایه گذاری در اقامت افراد

معمولاً اقامت برای سرمایه گذاری با اقامت افراد ارتباط متقابل دارد، یعنی همان طور که فرد، متقاضی سرمایه گذاری در یک کشور می باشد دولت آن کشور نیز به دنبال جذب آن فرد و دادن اقامت برای سرمایه گذاری به این فرد می باشد.

در بیشتر موارد افرادی که درخواست اقامت برای سرمایه گذاری را دارند به هدف خود می رسند چرا که این سرمایه گذاری برای کشور مقصد هم بسیار سودمند می باشد.

 

انواع اقامت ها

هر کسی که قصد دارد برای خود اقامت در یک کشوری را بگیرد باید نوع اقامتی که قصد گرفتن آن را دارد مشخص کند و همچنین باید قبل از گرفتن اقامت هر کشور شرایط آن کشور را در نظر بگیرد.

این را باید گفت که اخذ اقامت هر کشوری به شما این اجازه را می دهد که در آن کشور آزادانه زندگی کرده و جزء شهروندان آن کشور باشید و دارای تمام حقوق شهروندی آن کشور باشید. مهاجرت بدون کرت پایان خدمت

برای دریافت اقامت در هر کشور انواع مختلفی وجود دارد که عبارتند از:

  1. به ثبت رساندن یک شرکت در آن کشور

معمولاً به ثبت رساندن یک شرکت معتبر در کشور مورد نظر از معقول ترین و منطقی ترین راه ها برای گرفتن اقامت در آن کشور می باشد و همچنین اولین راهی است که به ذهن هر فردی می رسد.

در این راه فرد متقاضی اقامت باید یک شرکت کاملاً قانونی را به ثبت برساند و باید دارای مدارک لازم از جمله کد مالیاتی، مهر شرکت، آدرس دائمی و رسمی باشد.

بعد از این که این شرکت با شرایط گفته شده به ثبت رسید باید به صورت رسمی و قانونی در آن کشور فعالیت نماید و برای نشان دادن فعالیت های خود چند قرارداد بنویسد و همچنین باید حقوق کارکنان و کارمندان خود را به موقع بپردازد.

باید به این مسئله هم توجه کرد که قبل از ثبت شرکت باید یک مکان برای آن اجاره نمایید چرا که در غیر این صورت بازرسان مالیات برای شما امتیاز منفی می نویسند و این کار باعث می شود کار شما با مشکل مواجه شود.

زمانی که شرکت شما در کشور مورد نظر به ثبت رسید و شروع به کار کرد برای هر کار در شرکت باید رسید بگیرید تا در زمان پرداخت مالیات با مشکل مواجه نشوید.  شرابیط مهاجرت به آلمان

  1. ازدواج با یک شهروند اهل آن کشور

یکی از راه های دیگر برای دریافت اقامت ازدواج با شهروندان آن کشور می باشد که معمولاً با دشواری های بسیاری همراه است.

اگر این راه را انتخاب می کنید، این مراسم باید به ثبت رسمی در آن کشور رسیده و در مراکز معتبر ثبت گردد و شما بعد از گذشت سه سال به درخواست زوج خود می توانید به آن کشور بروید و جزء شهروندان آن کشور شوید.

باید به این مسئله توجه کنید که اگر شما در خواست خود را زودتر از موعد به کشور مورد نظر خود ارائه دهید باعث لغو شدن این موضوع به صورت کلی می شود و برای فرد در ادامه ی راه مشکل های زیادی در برخواهد داشت.

  1. گرفتن اقامت برای کار

اقامت گرفتن برای کار در اصل به نوعی از اقامت گفته می شود که فرد متقاضی با یکی از شرکت های رسمی در آن کشور قراردادی را بسته باشد.  بهترین کشورها برای زندگی

زمانی که شما کارمند یک شرکت در کشور مد نظرتان هستید باید نامه ای مبنی بر اقامتتان به وزارت مهاجرت ارسال کنید تا وضعیت اقامت شما را بررسی کنند و برای این کار گرفتن نامه ای مبنی بر اشتغال شما از مرکز کارتان لازم و ضروری می باشد.

این روش در حال حاضر یکی از آسان ترین و بهترین روش ها برای گرفتن اقامت در کشور مد نظرتان می باشد.

  1. گرفتن اقامت برای تحصیل

اقامت برای تحصیل در هر کشوری، برای تحصیل دانش آموزان و دانشجویان متقاضی صادر می شود که البته باید به تایید مراکز تحصیلی آن کشور برسد.

برای آن که بتوانید اقامتی برای تحصیل بگیرید باید با یکی از مراکز تحصیلی کشور مقصد به توافق برسید و آن ها شما را به عنوان دانشجوی خود معرفی نمایند.

این روش گرفتن اقامت فقط برای افراد محصل مناسب می باشد که قصد گرفتن اقامت در کشور تحصیل خود را دارند.

فرد متقاضی قبل از درخواست اقامت برای تحصیل باید تمام مدارک تحصیلی خود را به دانشگاه خود ارائه دهد تا اقدامات از سوی این دانشگاه انجام شود و شما بتوانید بقیه ی کار های اقامت خود را انجام دهید.

معمولاً این نوع اقامت ها دارای تاریخ انقضاء می باشند که در صورت فارغ التحصیل و یا اخراج شدن شما از دانشگاه توسط دولت آن کشور باطل می شود و شما مجبور به ترک خاک آن کشور خواهید بود.

  1. گرفتن اقامت برای سرمایه گذاری

یکی از راه های دریافت اقامت که معمولاً افراد ثروتمند از آن استقبال می کنند اقامت برای سرمایه گذاری می باشد.

هر کشوری برای دادن اقامت برای سرمایه گذاری معیار هایی مربوط به هزینه دارد که فرد متقاضی برای گرفتن این اقامت باید آن را رعایت نماید.

در خصوص اقامت برای سرمایه گذاری کشورهایی هستند که از این افراد استقبال می کنند و برای آن ها شرایط ایده آل را فراهم می نمایند.

اگر شما از افراد متقاضی گرفتن اقامت برای سرمایه گذاری هستید باید در ازای هر گونه سرمایه گذاری از آن مرکز رسید معتبر و پرونده ای دریافت کنید.

کشور هایی که بر اساس سرمایه گذاری اقامت می دهند معمولاً کشور هایی مورد استقبال افراد برای سرمایه گذاری قرار می گیرند که از شرایط اقتصادی و تجاری خوبی برخوردار باشند و حال چند کشور برتر در این زمینه عبارتند از:

کشور آمریکا، کشور آلمان، کشور ایتالیا، کشور فرانسه، کشور کانادا، کشور بلژیک، کشور اسپانیا، کشور پرتغال، کشور بریتانیای کبیر، کشور مجارستان، کشور ایرلند، کشور هلند، کشور سوئیس، کشور برزیل، کشور مالت، کشور قبرس، کشور دومینیکا، کشور لتونی، کشور بلغارستان، کشور یونان، کشور آندورا، کشور ترکیه، کشور مونته نگرو، کشور جرزی، کشور فیجی، کشور باهاما، کشور کلمبیا، کشور پاناما، کشور چین، کشور نیوزلند، کشور سنگاپور و غیره. مجله گردشگری دور و نزدیک