امتیاز ما

امروزه کشور اسپانیا که یکی از کشورهای غربی اروپا است به خاطر داشتن شرایط خوب آب و هوایی، اقتصادی و … مورد توجه افراد زیادی برای گرفتن اقامت یا شهروندی اسپانیا قرار گرفته است. کشور اسپانیا که یکی از کشورهای اتحادیه اروپا است نیاز به ویزای شینگن دارد و ما در ادامه سعی داریم شرایط اخذ شهروندی اسپانیا از طریق خرید ملک یا دیگر طرق را برای شما توضیح دهیم تا بیشتر با آن ها آشنا شوید لذا اگر شما از جمله افرادی هستید که قصد گرفتن شهروندی اسپانیا را دارید در ادامه همراه ما باشید. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

انواع روش های گرفتن اقامت و شهروندی اسپانیا

در ابتدا انواع روش های گرفتن اقامت اسپانیا را برای شما شرح می دهیم اما هدف اصلی ما در این مقاله گرفتن اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک است. برای گرفتن اقامت و شهروندی اسپانیا راه های مختلف و متعددی وجود دارد که عبارتند از:

اقامت با ازدواج که این روش گرفتن اقامت از جمله آسان ترین روش ها محسوب می شود اما باز هم شرایط خاص خود را دارد.

روش بعدی، مهاجرت تحصیلی است که همان طور که از نام آن مشخص است مختص افرادی است که قصد ادامه تحصیل در کشور مقصد را دارند.

روش دیگر گرفتن اقامت، مهاجرت با سرمایه گذاری است و کسانی که قدرت مالی مناسبی داشته باشند قادر به گرفتن این نوع اقامت خواهند بود. این افراد می توانند با ثروت خود در کشور مقصد سرمایه گذاری کنند که این سرمایه گذاری به دو بخش تقسیم می شود، سرمایه گذاری در کار و سرمایه گذاری از طریق خرید ملک که در ادامه روش خرید ملک را بیشتر برای شما شرح خواهیم داد.

انواع روش های گرفتن اقامت و شهروندی اسپانیا

شهروندی در اسپانیا با خرید ملک

این گزینه یکی از پرطرفدارترین روش های گرفتن اقامت در کشور اسپانیا می باشد اما باید در این روش دقت بالایی داشته باشید چون در آن ریسک های فراوانی وجود دارد.

همچنین فرد متقاضی این گزینه باید بداند که تنها با خرید خانه در اسپانیا نمی تواند اقامت این کشور را بگیرد و باید بتواند اثبات کند که از چه روشی و چگونه می‌خواهد در این کشور به امرار معاش خود بپردازد به این دلیل است که می‌توان گفت خریدن خانه تنها می‌تواند در گرفتن اقامت و شهروندی اسپانیا به شما کمک کند ولی نمی تواند دلیل مستقیم آن باشد.

شرایط گرفتن شهروندی با خرید ملک در اسپانیا

معمولا گرفتن شهروندی در هر کجای جهان دارای شرایط خاص خود می باشد که کشور اسپانیا نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد.

فردی که متقاضی گرفتن شهروندی در اسپانیا آن هم با خرید ملک می باشد باید دقت کند که ملک مورد نظرش در رنج خرید مناسب باشد تا مورد تایید مسئولان این کشور قرار گیرد.

در صورت مهاجرت به اسپانیا با خرید ملک، ابتدا اقامت یک سایه دریافت می کنید که می توانید طی یکسال در رفت و آمد باشید. اما در هر شش ماه می بایست ۹۰ روز در اسپانیا باشید البته این ۹۰ روز می تواند یکپارچه نباشد. اگر شما ۵ سال در اسپانیا اقامت داشته باشید می توانید در خواست شهروندی اسپانیا را بدهید.

امیدواریم توانسته باشیم در این زمینه شما را راهنمایی کرده باشیم و از این که تا اینجا همراه ما بودید سپاس‌گزاریم. مجله گردشگری دور و نزدیک