امتیاز ما

بسیاری از افراد دوست دارند در کشورهای دیگر زندگی کنند و اقامت آن کشور را بر می گزینند. یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس که افراد بی شماری برای دریافت ویزای این کشور اقدام می نمایند. امارات متحده عربی می باشد. اخذ اقامت کشور امارات دارای شرایط و قوانین خاصی می باشد و افراد می توانند با دریافت آن در این کشور زندگی نمایند. گفتنی است اخذ اقامت کشور امارات، کاری تقریبا آسان است و افراد به راحتی می توانند در این کشور سکنی گزینند. اخذ اقامت در این کشور به چند دلیل میسر است. لذا ما در این متن قصد داریم تا دلایل و شرایطی که برای اخذ اقامت کشور امارات لازم است را در ادامه متن مورد بررسی قرار دهیم. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

اخذ اقامت کشور امارات از طریق ثبت شرکت

یکی از شرایطی که برای دریافت اقامت این کشور وجود دارد، ثبت شرکت در این کشور می باشد. افراد می توانند با ایجاد یک شرکت در دبی به تجارت در این کشور بپردازند و با این کار به راحتی می توانند اقامت کشور امارات را دریافت نمایند. لازم به ذکر است افرادی که شرکتی را در این کشور ثبت می نمایند، تسهیلات بی شماری به آن ها تعلق خواهد گرفت. لذا یکی از این تهسیلات اخذ اقامت کشور امارات بدون کمترین دردسر می باشد. علاوه بر اقامت در این کشور افرادی که به ثبت شرکت پرداخته اند، می توانند از تجارت در این کشور بهره برده و مالیاتی بابت آن نپردازند. پس یکی از بهترین و مؤثرترین اقامت هایی که  می توان در این کشور اخذ کرد، اقامت از طریق ثبت شرکت می باشد.

اخذ اقامت کشور امارات از طریق ملک

یکی دیگر از شرایطی که افراد می توانند، اقامت این کشور را به دست آورند. اقامت از طریق خرید ملک می باشد. لذا افراد می توانند با خرید ملک و یا ساخت ساز در این کشور اقامت این کشور را اخذ نمایند. گفتنی است بهایی که برای آن ملک در کشور امارات می پردازید، نباید کمتر از ۱ میلیون درهم باشد. لذا بعد از آن که ملک مورد نظر را در این کشور خریداری نمودید، به مدت دو سال به شما اقامت کشور امارات داده می شود. افراد در این مدت نمی توانند، به فعالیت های تجاری بپردازند. بعد از این دو سال، افراد می توانند برای اقامت دائم در این کشور اقدام نمایند و بعد از آن به فعالیت های اقتصادی بپردازند.

اخذ اقامت کشور امارات از طریق ملک

اخذ اقامت کشور امارات از طریق ازدواج

 یکی دیگر از اقامت هایی که افراد می توانند، در این کشور اخذ نمایند اقامت از طریق ازدواج است. در این نوع اقامت زنی که با یک مرد اماراتی ازدواج نماید می تواند، اقامت این کشور را دریافت نماید. لذا این قانون به صورت یک طرفه یعنی فقط ازدواج یک زن با یک مرد اماراتی می باشد و برعکس آن صادق نیست. گفتنی است شرایطی برای این ازدواج وجود دارد و تا مدت ها به آن زن اقامت دائم داده نمی شود، تا صدق آن ازدواج صادر گردد.

اخذ اقامت کشور امارات از طریق ازدواج

بحث پایانی

در کل می توان گفت دریافت اقامت کشور امارات نسبت به سایر کشور ها به خصوص برای ایرانیان آسان تر می باشد و افراد می توانند با به جا آوردن بعضی از شرایط اقامت این کشور را اخذ نمایند. لذا می توان گفت کارهای تجاری در این کشور افراد را زودتر به اخذ اقامت کشور امارات می رساند. مجله گردشگری دور و نزدیک