امتیاز ما

خرید بلیط ارزان یکی از مهم ترین دغدغه های به وجود آمده برای سفرهای خارجی است. بسیاری از افرادی که قصد مسافرت به کشور خارجی را دارند از بالا بودن قیمت بلیط ها و همچنین هزینه سفر نگران هستند. اما توجه به برخی نکات همچون مسافرت در زمان های غیر تعطیل و … می تواند ما را در خرید بلیط های ارزان قیمت یاری کند. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

خرید بلیط هواپیما خارجی

خرید بلیط ارزان هواپیما به خصوص در سفر خارجی یکی از مهم ترین دغدغه هایی است که مسافران دارند. همیشه این سؤال ها برای مسافران سفرهای خارجی وجود دارد که از کجا بلیط ارزان هواپیما تهیه کنیم؟ چه زمانی اقدام به تهیه بلیط کنیم که ارزان تر تمام شود؟ بدون شک خرید بلیط ارزان امری امکان پذیر است که با توجه به برخی نکات می توان به آن دست یافت. تصور ما از سفر خارجی یک سفر پر هزینه و گران قیمت است اما کافی است کمی با حواس جمعی، زمان بندی مناسب و توجه به فرصت های پیش آمده علاوه بر اینکه بلیط خارجی ارزان قیمتی تهیه می کنیم، حتی در کشور مقصد نیز هتل های ارزان قیمتی را رزرو کرده و سایر هزینه ها را نیز کاهش دهیم.

خرید بلیط هواپیما خارجی

چگونه بلیط ارزان تهیه کنیم؟

خرید بلیط ارزان قیمت تنها با توجه به برخی نکات و اندکی تدبیر امکان پذیر بوده و می تواند بسیار مناسب تر تمام شود. به عنوان مثال کشور ما با کشورهای همسایه تبادلات مالی، باری و مسافری بیشتری نسبت به سایر کشورها دارد و بدون شک به راحتی می توان بلیطی با قیمت مناسب تهیه کرد. البته باید به این نکته توجه کرد که خرید بلیط ارزان در زمان هایی که مسافرت ها زیاد است و مردم در حال سفر به کشورهای خارجی هستند کمی مشکل تر خواهد بود. عید نوروز و سایر تعطیلات از جمله این ایام است. لازم به ذکر است همیشه بلیط ارزان مهم نیست! گاهی اوقات بلیط های ارزان قیمت باعث پایین آمدن راحتی به هنگام سفر خواهند شد. به عنوان مثال ممکن است فضای جلوی پای شما در هواپیما کمتر باشد یا در طول سفر هیچ غذایی سرو نشود. بنابراین توجه به تمام جوانب برای خرید بلیط الزامی است. در ادامه راهکارهایی را برای خرید بلیط ارزان بیان می کنیم.

چگونه بلیط ارزان تهیه کنیم

بهترین زمان برای تهیه بلیط ارزان

بسیاری از سایت ها اقدام به پیش بینی قیمت بلیط ها می کنند که می تواند اندکی برای تصمیم گیری شما و همچنین خرید بلیط ارزان قیمت مفید باشد. به طور کلی اگر بلیط ها حدود ۴۰ روز قبل از زمان سفر تهیه شوند قیمت پایین تری خواهند داشت، اما این نکته به تنهایی قابل اطمینان نبوده و باید به ملاک های دیگری نیز توجه نمود. هر از گاهی آژانس های مسافرتی تخفیف هایی را برای بلیط های خود اعمال می کنند اما باز هم نمی توان متکی به تخفیف ها بوده و منتظر بمانیم تا تخفیف بگیریم. اما حواس جمعی در این مورد نیز به کمکمان خواهد آمد. عمده ترین دلیل بالا بودن بلیط به خاطر استقبال زیاد صورت می گیرد. بنابراین سعی کنید در روز های تعطیل و شلوغ سفر نکنید.

دقت داشته باشید که روزهای شنبه و یکشنبه در بسیاری از کشور های خارجی تعطیل هستند و بلیط های مربوط به این روزها نیز گران تر تمام خواهند شد. دو هفته اول ماه دسامبر، ژانویه بعد از تعطیلات سال نو، بهار و پاییز به غیر از تعطیلات بهاری مارس و آوریل و اوایل فوریه بهترین ماه ها برای سفرهای خارجی است. گفتن این نکته نیز خالی از لطف نخواهد بود که سفر های دارای توقف ارزان تر هستند و می توانیم بلیط ارزان تری را تهیه کنیم. مجله گردشگری دور و نزدیک