تالین پایتخت استونی
امتیاز ما

«تالین» شهری زیبا و پایتخت «استونی» است که هنوز خیلی از مردم جهان از مزایای سفر به استونی و  زیبایی های شهر تالین خبر ندارند. به همین دلیل سال جدید سالی است که می‌توانید به این شهر سفری ارزان‌قیمت داشته باشید زیرا به دلیل گردشگران کمی که به این کشور می‌روند، قیمت‌ها در این کشور افزایش پیدا نمی‌کند و مراکز تفریحی و جاذبه‌های گردشگری به راحتی قابل دیدن خواهند بود. در ادامه بخوانید که چطور می‌توانید یک سفر به استونی داشته باشید و در هزینه‌های خود هم صرفه‌جویی کرده باشید. در ادامه با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

نمایشگاه «کشور آزاد من»

کشور آزاد من در استونی

«کشور آزاد من» نام نمایشگاه بزرگی است که در فوریه‌ی ۲۰۱۸ در موزه‌ی تاریخ استونی افتتاح خواهد شد. این نمایشگاه بر روی تاریخ کشور استونی در ۱۰۰ سال گذشته تمرکز دارد و زندگی افراد تاثیرگذار این کشور را به نمایش می‌گذارد. «کشور آزاد من» به شما این امکان را می‌دهد که با فرهنگ و تاریخ کشور استونی در مدتی کوتاه و با هزینه‌ی کم آشنا شوید.

غذاهای خوشمزه کشور استونی

سفر به استونی

 در سفر به استونی و بازدید از شهر تالین غذاهای سنتی و خوشمزه‌ای هستند که می‌توانید آنها را امتحان کنید. بهترین بخش این ماجرا این است که قیمت غذا در رستوران‌ها و کافه‌های محلی بسیار ارزان است پس فقط باید مراقب باشید که پرخوری نکنید.

بازارهای کریسمس

بازارهای کریسمس استونی

اگر قصد سفر به استونی در روزهای نزدیک به کریسمس را دارید، میدان «تاون هال» در تالین به بازار بزرگی تبدیل می‌شود که می‌توانید انواع و اقسام کادوها و سوغاتی‌های کریسمس را در آنجا بیابید. غذاها و نوشیدنی‌های فصلی استونی را امتحان کنید و هنرمندان خیابانی را ملاقات کنید. گذراندن اوقات خوش در استونی آن هم در یک محیط پر هیجان تنها راه غلبه بر زمستان سرد این کشور است.

جشن ۱۰۰ سالگی استونی

سفر به استونی

در ۲۴ فوریه ۱۹۱۸، استونی به یک کشور مستقل تبدیل شد و دولت خود را تشکیل داد. چه زمانی برای سفر به استونی بهتر از سال ۲۰۱۸، زمانی که این کشور کوچک ۱۰۰ سالگی خود را جشن می‌گیرد می‌تواند باشد؟

هفته موسیقی در تالین

هفته موسیقی تالین

«هفته‌ی موسیقی تالین» یکی از بزرگ‌ترین فستیوال‌های کشورهای حوزه‌ی دریای بالتیک است که هر ساله میزبان بیش از ۲۰،۰۰۰ نفر می‌شود. هفته‌ی موسیقی از ۴ آوریل شروع می‌شود و بیش از ۸۰۰ هنرمند در ژانرهای مختلف، از پاپ گرفته تا الکترونیک و راک در این فستیوال به هنرنمایی می‌پردازند. مردم در طول این فستیوال به صورت رایگان شاهد کنسرت‌هایی در سراسر تالین خواهند بود.

محل‌‌های اقامت ارزان ولی زیبا

هتل های استونی

در تالین می‌توانید اقامتگاه‌های زیبا و ارزان‌قیمتی پیدا کنید . به علاوه، مردم بومی هم بسیار خونگرم و مهربان هستند و به راحتی می‌توانید از طریق «کوچ‌سرفینگ» (CouchSurfing)، یا دوستانی که در کافه‌ها می‌بینید برای یک یا دو روز محلی برای اقامت پیدا کنید.

شهر قدیمی تالین

شهر قدیمی تالین

شهر قدیمی تالین یکی از زیباترین شهرهای قدیمی در اروپا است و مکانی ایده‌آل برای اینکه از تاریخ استونی، معماری زیبا و فرهنگ استونی بیشتر بدانید. در سفر به استونی از شهر تالین دیدن کنید و در خیابان‌های باریک آن قدم بزنید و زیبایی پایتخت استونی را دریابید.

سواحل شگفت‌انگیز

سفر به استونی

تالین یک شهر ساحلی و بسیار زیبا است. البته مردم معمولا در زمستان در دریای بالتیک شنا نمی‌کنند زیرا هوا بسیار سرد است. اما در تابستان دمای دریای بالتیک برای شنا کردن کاملا مناسب و ایده‌آل است.

برای خرید بلیط پرواز خارجی  به صفحه اصلی وبسایت «دور و نزدیک» مراجعه کنید.