زاگرب کرواسی
امتیاز ما

ماه آگوست ماهی است که در زاگرب همه چیز متوقف می‌شود. اهالی زاگرب برای تعطیلات به ساحل هجوم می‌برند. و فقط تعداد کمی از علاقمندان از این روزهای تابستانی پایتخت لذت می‌برند. آن روزها دیگر تمام شده است! زاگرب بخصوص در دو سال گذشته مورد توجه بسیاری از مسافران در سراسر جهان قرار گرفته است. نه تنها مسافران، بلکه مردم محلی نیز علاقمند هستند در زاگرب بمانند و از فضای آرام ، پیاده‌روی های طولانی در شهر و کنسرت‌ها ومهمانی‌های شبانه لذت ببرند. اگر این ماه آگوست مسافر زاگرب هستید ، دلایل زیادی برای سرگرم شدن خواهید داشت . این پنج جنشواره تابستانی را از دست ندهید. در ادامه با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

تابستان با تورهای پیاده روی

سالهاست این جشنواره که به هنر و موسیقی اختصاص داده شده است ، به مکان مناسبی برای پرسه‌زنی تابستانی تبدیل شده است. اینجا شما می‌توانید از کنسرت‌های زنده شبانه لذت ببرید – هر شب یک هنرمند جدید شما را شگفت‌زده خواهد کرد. شما می‌توانید در کارگاه‌های هنری شرکت کنید یا فقط از یک نوشیدنی و یک سلفی با یک منظره هنری فوق‌العاده پشت سرتان لذت ببرید. چشم‌ انداز شهر از اینجا استثنایی است.

یک پیک‌نیک کوچک

پیک نیک زاگرب کروواسی

یک فستیوال غذای کوچک بعد از نخستین برنامه موفقیت‌آمیز خود در سال گذشته به شهر زاگرب بازمی‌گردد. هر پنج شنبه از ساعت 6 صبح تا 11 بعد از ظهر سبزه‌زار «ورانیسزانی»  به یک مرغزار راحت و باطراوت با پیشکش غذاهای وسوسه انگیز برای مردم محلی و گردشگران تبدیل خواهد شد. عرضه محصولات محلی و چشیدن غذاها در محل تولید بعد جدیدی است که با همایش پیک‌نیک سلف سرویس توام با آرامش به مسافران عرضه می شود.

بنابراین اگر احساس می‌کنید نیاز به استراحت کوتاه دارید می‌توانید با کوکتل‌های میوه و سبزیجات، نوشیدنی‌های خانگی ، میوه‌های فصلی و سایر خوراکی‌های خوشمزه خستگی را از تن بدر کنید.

پارک هنر

پارک هنر زاگرب کروواسی

اگر به دنبال یک فضای متفاوت در شهر هستید، باید از این مکان دیدن کنید. این پارک تا سال گذشته یک پارک زیبا اما قدیمی و متروکه بود اما با ورود هنرهای خیابانی به مکان منحصر بفردی برای آرامش روزانه تبدیل شده است. این پارک یک گالری در فضای باز است که شما می‌توانید نقاشی‌ها و دیوار نماهای جالبی را که توسط هنرمندانی از سراسر دنیا خلق شده است مشاهده کنید. (در واقع این هنرمندان از پارک هنر بازدید و احساس کردند می‌توانند آزادانه اثر هنری خود را بجا بگذاردند تا پارک همیشه به روز باشد.)

باغ تابستانی «توشکاناس»

باغ توشکاناس زاگرب کروواسی

کوکتل خوشمزه ، نوشیدنی عالی و یک فیلم همه در یک مرغزار سرسبز در جنگل توشکاناس قرار دارد. بنظر برنامه فوق العاده‌ای می‌رسد! در طول هفته‌هایی که باغ باز است دورهمی‌های مختلف موسیقی و جلوه‌های صوتی ارائه می‌شود.شما می‌توانید یک فیلم بگیرید یا فقط از هوای خوب تابستانی لذت ببرید. این باغ هر روز از ساعت 6 بعد ازظهر تا 11 شب باز است.

این باغ دلیل دیگری است برای اینکه زاگرب یک مکان عالی برای لذت بردن از پارک‌های سرسبز است. تنها چیزی که می‌تواند برنامه‌های شما را خراب کند، باران است.

سینمای تابستانی «گرادس»

سینما زاگرب کروواسی

شب‌های فیلم در گرادس طی هفت سال گذشته از آغازش به یک کار کلاسیک تبدیل شده است. این سینمای جذاب در فضای باز در میدان کاترینا بالای شهر واقع شده است. اینجا کلیسای جامع زاگرب مراقب شما خواهد بود،و بهترین منظره را برای شما هنگام تماشای فیلم فراهم می‌کند.ت ماشای فیلم رایگان از ساعت 9 شب آغاز می‌شود و عناوین مختلفی را از دنیای واقعی و فیلم های محلی ارائه خواهد داد. به شما پیشنهاد می‌کنیم زودتر به سینما بروید و از نوشیدنی‌های کافه سینما استفاده کنید. این راهی است که شما می‌توانید صندلی خودتان را قبل از شلوغ شدن نگه دارید.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی وبسایت «دور و نزدیک» مراجعه کنید.