هتل پوینت باربرس استانبول
امتیاز ما

در سفر به شهر استانبول یکی از مسائل مهم، اقامتگاه مناسب است. هتل پوینت باربرس از بهترین اقامتگاه های شهر استانبول است که می توانید با اقامت در این هتل، لحظات خوشی را در زمان سفر تجربه نمایید. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

هتل پوینت باربرس ستاره استانبول

هتل پوینت باربرس یک هتل پنج ستاره زیبا است که با استفاده از تکنولوژی روز توانسته است فضایی زیبا برای مسافران خود ایجاد کند. این هتل پنج ستاره در مجاورت تنگه بسفر قرار دارد. اگر برای میل کردن نهار یا شام به طبقه هجدهم هتل بروید، می توانید منظره زیبایی از چشم انداز بسفر را نیز تماشا کنید.

هتل پوینت باربرس استانبول

مرکز ورزشی هتل

از امتیازات هتل پوینت باربرس مرکز ورزشی مجهز آن است. استخر سرپوشیده و سر باز، سونا، جکوزی و حمام ترکی از جمله امکانات این بخش می باشد.

شما در مرکز ورزشی هتل پوینت باربرس می توانید شنا کنید، حمام آفتاب بگیرید یا از سالن های ماساژ استفاده کنید. در این هتل مرکز تفریحی دیجیتالی به نام د گیم نیز وجود دارد. همچنین یک سالن بدنسازی مجهز نیز در هتل قرار دارد. شما می توانید بخشی از وقت خود را در سالن تفریحات و سرگرمی هتل بگذرانید. بلیط تهران استانبول

اتاق های هتل پوینت باربرس

اتاق های هتل پوینت باربرس بسیار زیبا و مجهز به امکانات کامل و به روز هستند. تمام اتاق های این هتل تلویزیون ال سی دی دارند که به کمک مدیا هاب به لپ تاب یا سی دی پلیر متصل می شود. اتاق ها تمیز و نورگیر بوده و بیشتر آنها دید مناسبی از تنگه بسفر را پیش روی شما قرار می دهند. در این هتل شما می توانید سوئیت و اتاق های خانوادگی نیز رزرو کنید.

رستوران هتل پوینت باربرس

همانطور که گفتیم رستوران هتل پوینت باربرس در طبقه هجدهم آن واقع شده است. این رستوران زیبا در فضایی شاد و با ویو بسیار زیبا از تنگه بسفر فضای لذت بخشی برای صرف غذا فراهم آورده است. منوی این رستوران شامل غذاهای بین المللی و ترک می باشد؛ اما در هر وعده یک غذا به عنوان پیشنهاد ویژه نیز وجود دارد. در تمام روز می توانید از سرویس نوشیدنی رستوران استفاده کنید. همچنین در طبقه ی لابی نیز رستوران اوشن وجود دارد. در این هتل یک رستوران نیز وجود دارد که می توانید پاستا و پیتزای ایتالیایی را در آن امتحان کنید. خرید بلیط هواپیما

رستوران هتل پوینت باربرس

کافه های هتل

کافه لابی افتر ۶ در این هتل در تمام ساعات روز به رزرو انواع نوشیدنی های خوش طعم در صبحانه، نهار و شام می پردازد. در این کافه شما می توانید اوقات خوشی را سپری کنید.

دیگر کافه ی هتل، کافه لانژ است. محیط زیبا و مدرن این کافه آن را به مکان مناسبی برای گذراندن زمانی با دوستان تبدیل کرده است. اگر به کافه لانژ رفتید کوکتل های آنجا را نیز میل کنید.

 دیگر امکانات

در کنار امکانات رفاهی عادی، در این هتل باند فرود ویژه هلیکوپتر و پارکینگ رایگان برای اتومبیل مسافران وجود دارد. بلیط هواپیما تهران مشهد

فاصله تا مکان های مختلف شهر

 هتل پوینت باربرس فاصله ۶ کیلومتری با مرکز کنگرۀ شهر استانبول دارد. اگر بخواهید به بخش قدیمی شهر سفر کنید نیز تنها هشت کیلومتر را باید طی کنید. برای رفتن به مرکز خرید هم نگران نباشید. نزدیک ترین مرکز خرید به هتل پوینت باربرس مرکز خرید زورلو می باشد که به فاصله چند دقیقه پیاده روی با آن فاصله دارد. همچنین شما از این هتل دسترسی مناسبی به سرویس های نقلیه عمومی دارید. بلیط هواپیما تهران آنتالیا

اتاق سرگرمی های هتل پوینت باربرس

این یک امتیاز برای این هتل پنج ستاره است که تا حد امکان راحتی و آسایش مشتریان خود را مدنظر قرار داده است. از جمله این مکان ها اتاق سرگرمی هتل می باشد.

مرکز بازی د گیم: در این هتل مرکز بازی ویژه ای ساخته شده که علاوه بر بازی های ویدئویی، یک شبیه ساز مسابقه، دارت و استودیوی گیتار را نیز در خود جای داده است. چند نوع کنسول مختلف بازی در این بخش وجود دارد که همراهان نوجوان شما را عاشق خود خواهند کرد.

فروشگاه هتل: یک فروشگاه زیبا که کالاهای آن با الهام از آثار هنری و هنرهای موزه ای شهر استانبول تهیه شده اند. شما می توانید در این فروشگاه یادگاری های زیبایی تهیه کنید. از تیشرت هایی با طرح های مختلف تا انواع کتاب کودک، کاتالوگ، بالش، پوستر و بدلیجات.

کتابخانه صحاف: صحاف یک کتابخانه مجهز با بیشتر از سه هزار کتاب درباره تاریخ کشور ترکیه، امپراتوری عثمانی و اطلاعاتی درباره مکان های گردشگری استانبول و شهر استانبول می باشد. برخی از کتاب های این کتابخانه بسیار قدیمی هستند. مجله گردشگری دور و نزدیک