سفر به اسپانیا
امتیاز ما

اسپانیا یکی از مجبوب‌ترین کشورها برای گردشگرانی است که قصد تنها سفر کردن به کشورهای اروپایی را دارند. چه علاقمند به گردش در شهرها باشید چه اهل رفتن به دل طبیعت، اسپانیا یک کشور ایده‌آل برای شماست. در این مطلب با نکات کلیدی‌ای آشنا خواهید شد که تنها سفر کردن به این کشور را برای شما آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر خواهند ساخت. در ادامه با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

از قبل برنامه ریزی کنید

سفر به اسپانیا

اگر قصد سفر به اسپانیا آن هم به صورت انفرادی و تنها را دارید، همیشه از قبل برنامه‌ریزی کنید. درباره‌ی آن کشور و رسم و رسوماتش مطالعه کنید زیرا زمانی‌که به کشور مقصد می‌رسید و با مردم آن کشور ملاقات می‌کنید، متوجه خواهید شد که مطالعه‌ی شما چقدر با ارزش و حیاتی بوده است. چند اصطلاح کاربردی اسپانیایی یاد بگیرید مخصوصا اگر تصمیم دارید کمی از مسیر اصلی فاصله بگیرید و به مکان‌های مختلف بروید. در اسپانیا تعداد زیادی از مردن هستند که به زبان انگلیسی صحبت نمی‌کنند اما بسیار خونگرم و مهربان هستند و همیشه به گردشگران کمک می‌کنند.

امنیت در درجه‌ی اول قرار دارد

حتما وسایل باارزش خود را در مکانی امن قرار دهید. شاید زیاد جالب به نظر نرسد اما یک کیف کمری برای خود تهیه کنید که زیپ آن از داخل به طرف بدن شما باشد. در برخی از شهرهای اسپانیا مثل « بارسلونا»، به ویژه در مکان‌های توریستی و شلوغ و مترو مراقب کیف‌قاپ‌ها باشید. همیشه به خانواده و دوستان خود اطلاع دهید که چه روزی قرار است به این کشور برسید و پس از رسیدن و در طول سفر با آنها در تماس باشید. رویدادهای هنری وبلاگ‌ها ی اسپانیا

محل سکونت

سفر به اسپانیا

هتل‌ها بهترین مکان برای سکونت هستند زیرا باعث می‌شوند با دیگر مسافران آشنا شوید و دوستان جدید پیدا کنید. بهتر است پیش از سفر هتل خود را رزرو کنید تا نیازی نباشد برای پیدا کردن هتل یا مسافرخانه در شهر سرگردان باشید. در وبسایت‌هایی مانند «Hostelworld»‌ نظرات دیگر مسافران را درباره‌ی هتل‌های مختلف بخوانید و فراموش نکنید که حتما در نظر داشته باشید که هتل مورد نظر امتیاز خوبی از لحاظ امنیت بدست آورده است.

حمل و نقل

سفر به اسپانیا

سیستم حمل و نقل اسپانیا بسیار خوب بوده و برای گردشگران تنها کاملا رایگان است. در داخل شهر متروها و اتوبوس‌ها وجود دارند که مدرن، ارزان و سریع هستند. شما می‌توانید بلیط‌هایی برای یک روز یا یک هفته خریداری کنید. اگر بخواهید برای مدتی طولانی در یک مکان بمانید این کار به شما کمک زیادی می‌کند. برای گشت و گذار در اطراف اسپانیا باید از قطار و اتوبوس استفاده کنید. قطارها سریع‌السیر بوده و به سرعت شما را از شهری به شهر دیگر می‌برند. اتوبوس‌ها ارزان و راحت هستند و برخی حتی تلویزیون شخصی هم دارند. برای سفرهای طولانی‌تر با مسافت بیشتر باید از خطوط هوایی‌ای مانند «ایزی جت»، «رایان ایر» یا «ایبریا اکسپرس» استفاده کنید. قدیمی ­ترین رستوران­ ها­ی بارسلونا

همچنین برای خرید بلیط ارزان قیمت هواپییما می‌توانید به صفحه‌ی اصلی وبسایت مراجعه کنید.