عمارت «The Twelve Oaks Bed & Breakfast»
امتیاز ما

گاهی لوکیشن فیلمبرداری از ستاره‌های یک فیلم محبوب‌تر می‌شود. خانه‌ها و عمارت‌های زیادی هستند که در فیلم‌های مختلف جان تازه‌ای می‌گیرند و به اشکال مختلفی مانند خانه‌های ترسناک یا رویایی ظاهر می‌شوند. در زندگی واقعی، این عمارت‌ها هتل یا محل برگزاری رویدادهای مختلف هستند. سری به این عمارت‌ها می‌زنیم تا با آنها در زندگی واقعی آشنا شویم. در ادامه با مجله دور و نزدیک همراه باشید. خرید بلیط هواپیما به صورت انلاین

عمارت «The Twelve Oaks Bed & Breakfast»

این عمارت باشکوه در فیلم‌ها و سریال‌های «تعطیلات»، «خاطرات خون‌آشام»، «هالووین ۲» و «بر باد رفته» به عنوان لوکیشن فیلمبرداری استفاده شد. این عمارت که در کاوینگتون (جورجیا) قرار دارد در سال ۱۸۳۶ ساخته شد و به عنوان مرکز فرماندهی ژنرال شرمن در جنگ داخلی آمریکا استفاده می‌شد. امروزه این عمارت به عنوان مهمانسرا و هتل استفاده می‌شود.

«خانه‌ی ویلتون»

«خانه‌ی ویلتون» در فیلم‌های «غرور و تعصب» و «جوینده‌ی آرامگاه» لوکیشن فیلمبرداری بود. این خانه در دهه‌ی ۱۸۷۰ در انگلستان ساخته شد و از ماه آوریل تا سپتامبر جهت بازدید عموم باز است. به علاوه گردشگران می‌توانند در رویداد‌های مختلفی که در این خانه برگزار می‌شود نیز شرکت کنند.

قلعه‌ی «هایکلر»

این قلعه قدیمی و زیبا در سریال تلویزیونی «دانتون ابی»، محل زندگی خانواده‌ی کراولی بود. فضای داخلی این قلعه و باغ‌های اطراف آن برای عموم باز است و گردشگران می‌توانند برای مراسم چای و جشن‌های دیگر بلیط رزرو کنند.

عمارت «پالاسیو دلاس هونیلوس»

این عمارت که لوکیشن فیلم «دیگران» بود، در اسپانیا قرار دارد و افراد می‌توانند برای گذراندن تعطیلات آن را اجاره کنند.

عمارت «باسیلدون پارک»

این عمارت لوکیشن فیلم «غرور و تعصب»‌، «دوشیزه»، «دوریان گری» و همچنین «دانتون ابی» بوده است. باسیلدون پارک در سال ۱۷۸۳ ساخته و در دهه‌ی ۱۹۵۰ تعمیر شد و اکنون برای گردشگران مکانی جالب و به یاد ماندنی است.

قلعه‌ی «ترونوود»

قلعه‌ی «ترونوود» لوکیشن فیلم‌های «Rose Red»، «خاطرات الن ریمباور» و « خون به پا خواهد شد» بوده و یک عمارت ۵۰۰ ساله است که با سبک گوتیک ساخته شده است. این قلعه یک ملک شخصی است و بازدید از آن تنها از طریق رزرو صورت می‌گیرد.

خانه‌ی «چاتسورث»

این خانه‌ی قدیمی لوکیشن فیلم‌های «دوشیزه»، «غرور و تعصب» و «گرگ‌نما» بوده است. این خانه، متعلق به دوک و دوشس «دیوونشایر» بوده و پس از ۱۶ نسل به صاحبان فعلی آن رسیده است. بازدید از این عمارت از طریق رزرو تور یا رزرو یک اتاق لوکس در همین ملک صورت می‌گیرد.

قلعه‌ی «اوهکا»

لوکیشن فیلم‌های «همشهری کین» و «گتسبی بزرگ» قلعه‌ای در لانگ آیلند است که در سال ۱۹۱۹ ساخته شد. این عمارت متعلق به خانواده‌ی «ملیوس» بوده و دارای ۳۲ سوییت و اتاق لوکس است. تورهای بازدید از این عمارت روزانه انجام می‌شوند و گردشگران می‌توانند برای شام یا نهار میز رزرو کنند.

هتل «اتینگتون پارک»

لوکیشن فیلم ترسناک «تسخیر» عمارتی بود که در قرن ۱۹ ساخته شد و بعدها به هتل تبدیل شد. این عمارت در انگلستان قرار دارد و گفته می‌شود که تسخیر شده است. این هتل رویدادهای فصلی از جمله «راز قتل شرلوک هولمز» به همراه شام برگزار می‌کند.

هتل «اوکلی کورت»

این عمارت لوکیشن فیلم «راکی هارور» بوده و دارای ۱۱۸ اتاق است. «اوکلی کورت» امروزه به هتلی لوکس تبدیل شده که در یکی از بهترین نقاط ییلاقی انگستان قرار دارد و هر ماه جولای، یک پیک نیک برای کارکنان ترتیب می‌دهد.

اگر قصد سفر به یکی از این لوکیشن‌ها را دارید. بلیت هواپیما‌ی خود را می‌توانید از صفحه‌ی اصلی سایت «دور و نزدیک» تهیه کنید.