مکان های دیدنی انگلستان
امتیاز ما

در  آخرین بررسی که توسط مجمع «Rough Guides»‌ انجام شد، انگلستان به عنوان هفتمین کشور زیبای جهان شناخته شد و رتبه‌ای حتی بالاتر از ایسلند، فنلاند و آمریکا بدست آورد. در این مطلب خواهید خواند که چرا انگلستان یکی از زیباترین کشورهای جهان است. در ادامه با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

مناظر شگفت‌ انگیز

مکان های دیدنی انگلستان

سرتاسر بریتانیا پوشیده شده است از مناظر زیبا و شگفت‌انگیز مانند جنگل‌ها و تپه‌های سرسبز. شهرهای زیادی وجود دارند که شاید نتوانید لقب زیبا را به آنها بدهید اما این شهرها با مناظر زیبایی احاطه شده‌اند که هر گردشگری را به خود جذب می‌کند. اگر به خارج از خانه یا محل سکونت خود، مانند پارک، جنگل، دشت یا تپه‌های انگلیس می‌روید می‌توانید از زیبایی این مناظر بهره‌مند شوید. چرا باید در زمستان به انگلستان سفر کرد؟

ییلاق‌های وسیع و زیبا

مکان های دیدنی انگلستان

ممکن است کمی در فرهنگ عام درباره‌ی ییلاقات بریتانیا اغراق شده باشد اما درباره‌ی رودخانه‌ها، زمین‌های سبز و دهکده‌های قدیمی و زیبای این کشور کاملا حقیقت گفته شده است. اگر از جنگل «بولند» یا «ساوث داون » (South Down) یا هر منطقه‌ی دیگری از این طبیعت زیبا بروید متوجه خواهید شد که چرا انگلیس در میان ۱۰ کشور زیبای جهان جای گرفته است. سفر به انگلستان

دریاچه‌ های رویایی

مکان های دیدنی انگلستان

انگلستان پر از دریاچه‌های زیبا و باشکوه است اما شاید کمتر دریاچه‌ای بتواند با دریاچه‌ی «دیستریکت» برابری کند. ۱۶ دریاچه از جمله دریاچه‌ی «ویندمیر» که بزرگ‌ترین دریاچه در این کشور است، در پارک ملی وجود دارند. هرکدام از این دریاچه‌ها زیبایی خاص خود را دارند اما دریاچه‌ی «کانیستون» و دریاچه‌ی «اولسواتر» از زیباترین دریاچه‌های این کشور هستند.

پارک‌ های ملی

مکان های دیدنی انگلستان

از ۱۵ پارک ملی بریتانیا، ۱۰ پارک ملی در انگلستان قرار دارند. این پارک‌های ملی مناظر فوق‌العاده‌ای برای گردشگران به وجود آورده‌اند. دریاچه‌ی «دیستریکت»،‌ «دشت‌های نورث یورک»، «زمین‌های یورک‌شایر»، «دارت‌موور»، «نورث‌آمبرلند» و «ساوث داون» از زیباترین مناظر انگلستان هستند و بزرگ‌ترین دریاچه‌ی انگلستان و بلندترین کوه انگلستان را در خود جای داده‌اند. زمستان انگلستان

آبشارهای زیبا

مکان های دیدنی انگلستان

آبشارهای زیبا و قابل توجهی در سراسر انگلستان وجود دارند که در داخل پارک‌های ملی قرار دارند. زمین‌های یورک‌شایر خانه‌ی چندین آبشار زیبا و باشکوه است. از جمله‌ی این آبشارها می‌توان آبشار «هاردرو فروس» که بلندترین آبشار بریتانیا و «اینگلتون فالز» که خود دارای آبشارهای زیبایی است نام برد. خرید بلیط هواپیما تهران لندن

سواحل خارق‌ العاده

سواحل بریتانیا دارای ماسه‌های نرم و سبک و صحره‌های بسیار زیبایی است. این سواحل مکان‌های ایده‌آلی برای دیدن گونه‌های جانوری مختلف، قدم‌زدن، و شنا کردن در فصول تابستانی است. به شمال غرب بروید تا از سواحل ماسه‌ای و زیبا، صخره‌های «اولد هری» و قوس‌های طبیعی «دوردل دور» دیدن کنید و شاهد ساختاری زیبا در دریا باشید. از سواحل زیبای «کورن‌وال» و صخره‌های دیدنی شمال شرق دیدن کنید.

شهرها و دهکده‌های سنتی

مکان های دیدنی انگلستان

شهرها و دهکده‌های انگلیس به نوعی با یکدیگر ترکیب شده‌اند. در میان ظاهر صنعتی شهرها می‌توانید دهکده‌ها و شهرک‌های سنتی زیبایی را ببینید. از شهرهای زیبایی چون «یورک» و «باث» گرفته تا شهرهای ساحلی‌ای مانند «ویتبای» و «کلاولی» و دهکده‌های ییلاقی‌ای مانند «کستل کومب» و «رای». این مکان‌های زیبا در انگلستان پایانی ندارد.

اگر قصد سفر به انگستان را دارید. برای خرید بلیت هواپیما به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.