امتیاز ما

شهر هزار مسجد استانبول با داشتن جاذبه های گردشگری فراوان، هر ساله میزبان میلیون ها توریست است. در این میان کسب کار هتل های استانبول نیز رونق خوبی دارد. هتل هایی مانند هتل آوانتگارد استانبول که در میان دیگر هتل های استانبول دارای خدمات رفاهی گوناگونی هستند، به راحتی بیشتر و امکانات گسترده شناخته شده اند. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

هتل آوانتگارد استانبول، هتلی ۴ ستاره در قلب شهر

در میان همه ی هتل های استانبول، هتل آوانتگارد توانسته است رتبه ی بسیار خوبی را در زمینه جلب رضایت مشتری کسب کند. این هتل در قلب شهر و در میدان تکسیم قرار دارد. جایی که به مراکز خرید و مکان های تفریحی استانبول بسیار نزدیک است. اگر راحتی رفت و آمد خود و خانواده برای شما اولویت دارد؛ هتل آوانتگارد استانبول گزینه ی مناسبی است. چرا که علاوه بر در دسترس بودن مناطق تجاری شهر، ایستگاه مترو نیز در نزدیکی شماست. بلیط هواپیما تهران آنتالیا

امکانات ویژه ی هتل آوانتگارد استانبول

هتل آوانتگارد، دارای ۱۲۴ اتاق است که در هر اتاق امکانات زیر را در اختیار دارید. وای فای رایگان، ال ای دی، تخت راحت و شیک، قهوه جوش و چای ساز.

علاوه براین ها، اتاق های هتل آوانتگارد استانبول از طراحی زیبا و وسایل رفاهی بسیار شیک که در خور مهمانان هتل است بهره برده است. همچنین نوردهی و پنجره های بزرگ هر اتاق نیاز به نور مصنوعی را به حداقل رسانده است. از دیگر امکانات اتاق ها می توان به سیستم تهویه مناسب، لوازم بهداشتی و سرویس حمام کامل، سیستم سرمایش و گرمایش قوی، سشوار و … اشاره کرد.

اگر نظافت و پاکیزگی هتل برای شما اهمیت ویژه ای دارد؛ همچنان پیشنهاد ما هتل آوانتگارد استانبول است. پرسنل مجرب این هتل هر بار پس از تخلیه اتاق، کار نظافت را به خوبی و تحت نظارت مدیران خود انجام می دهند. پاکیزگی اتاق و سرویس ها به گونه ای است که حس آرامش و راحتی را به مهمانان القا می کند. بلیط تهران استانبول | بلیط استانبول تهران

امکانات ویژه ی هتل آوانتگارد استانبول

رستوران هتل آوانتگارد استانبول

در رستوران زیبا وشیک هتل، انواع غذاهای ترکی و محلی، غذاهای آسیایی و اروپایی سرو می شود و هر کس می تواند غذای متناسب با ذائقه ی خود را به راحتی سفارش دهد. این رستوران ۱۰۰ نفر ظرفیت دارد و دارای فضای آرامش بخش و ایده آلی می باشد. بلیط هواپیما تهران مشهد

همچنین در هتل آوانتگارد استانبول به شما امکان سرو صبحانه در اتاق بین ساعت ۷ تا ۱۰ صبح داده می شود. اگر هوس نوشیدن یک فنجان قهوه ی اصیل ترک کردید؛ کافی شاپ هتل همه روز در حال ارائه ی خدمت به مهمانان است.

کیفیت خدمات و اتاق ها

هتل آوانتگارد در میان دیگر هتل های ترکیه از قیمت مناسبی برخوردار است چرا که این هتل اتاق های متفاوتی را برای مهمانان خود تدارک دیده است. لازم به ذکر است که هر کدام از اتاق ها امکانات بسیار زیادی را نسبت به وجه پرداخت شده شامل می شوند.

هتل آوانتگارد استانبول دارای ۱۲۴ اتاق لوکس و راحت است. در این میان ۹۸ اتاق استاندارد، ۱۰ اتاق خانوادگی و ۶ سوئیت لوکس وجود دارد که در زمان رزرو مجاز به رزرو از هر کدام از این اتاق ها هستید.

برای گذراندن تعطیلات هتل آوانتگارد امکانات ویژه ای تدارک دیده شده است. استخر سر پوشیده با محیط پاکیزه، آرایشگاه و سالن ورزشی و تناسب اندام بخشی از امکانات این هتل هستند.

کیفیت خدمات و اتاق ها

موقعیت جغرافیایی هتل آوانتگارد استانبول و مراکز نزدیک به آن

همانطور که پیش از این گفتیم هتل آوانتگارد استانبول در نزدیکی میدان تکسیم و در مرکز شهر قرار دارد. از دیدنی هایی که در نزدیکی هتل هستند می توان به بازار بزرگ استانبول، مسجد سلیمانیه، گالری هنر جمهوری، مرکز کنوانسیون لطفی کردار، مرکز همایش های استانبول، برج گالاتا، قصر دولما و… اشاره کرد. همچنین این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ۲۲ کیلومتر و تا فرودگاه سابیها گوکچن ۴۵ کیلومتر فاصله دارد. مرکز خرید نیشان تاشی هم در ۱٫۵ کیلومتری هتل واقع شده است. خرید بلیط هواپیما

دیگر امکانات هتل آوانتگارد استانبول

این هتل امکات دیگری نظیر خشک شویی و اتوشویی، حمل چمدان، کرایه ی اتومبیل، حمام ترکی و سونا، خدمات ماساژ و… را برای راحتی بیشتر مسافرین فراهم آورده است. همچنین هتل آوانتگارد استانبول با داشتن سالن کنفرانس، مکان مناسبی برای برگزاری سمینارها و جلسات کاری است. به همه ی این امکانات،نظافت هر روزه ی اتاق ها را نیز اضافه کنید.

از دیگر افتخارات هتل آوانتگارد استانبول رفتار مناسب کارکنان و رعایت حق مشتری است. در این باب می توانید در سایت های مختلف نظرات کاربران را مطالعه نمایید که به صحت همه ی مطالب گفته شده اطمینان پیدا کنید. مجله گردشگری دور و نزدیک

دیگر امکانات هتل آوانتگارد استانبول