امتیاز ما

وقتی صحبت از سفرهای خارجی به میان می آید اولین کشوری که ممکن است به ذهن شما خطور کند کشور ترکیه می باشد. همچنین یکی از شهرهای زیبای آن یعنی آنتالیا و فرودگاه آنتالیا هر ساله پذیرای خیل عظیمی از گردشگران از تمام نقاط جهان می باشد و به خاطر نزدیکی آن به ایران، ایرانیان نیز علاقه به رفتن و گشت و گذار در آنتالیا را دارند. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

برای اینکه یک سفر دلچسب داشته باشید باید از قبل تمام اطلاعاتی را که احتیاج دارید در مورد شهر مقصد بدست آوردید.

اطلاعاتی شامل تاریخچه ای مختصر، زبان، فرهنگ، مراکز دیدنی و جاذبه های گردشگری آن، فرودگاه ها و راه های دسترسی به شهر مورد نظر و موارد و اطلاعاتی از این دست که به شما در داشتن یک سفر لذت بخش کمک می کند.

با آنتالیا بیشتر آشنا شوید

این شهر زیبا در غرب ترکیه واقع شده است ، یکی از شهرهای توریستی و شلوغ ترکیه می باشد. آنتالیا دارا ی سواحل تمیز و چشم نواز، جاذبه های تفریحی فراوان و زیبایی های طبیعی می باشد همین امر نیز سبب شده است تا هر ساله افراد زیادی از نقاط گوناگون جهان به آنتالیا سفر کنند. این شهر جاذبه های توریستی زیادی دارد و می تواند برای شما سفری خاطره انگیز رقم بزند. آب و هوای آنتالیا نیز شرجی و معتدل می باشد. در زمستان به خاطر رطوبت دریا ،هوایی معتدل و مناسب را تجربه می کنید. خرید ارزان بلیط تهران آنتالیا | بلیط آنتالیا تهران

جاذبه های گردشگری آنتالیا

آنتالیا شهری بزرگ است و جاذبه های گردشگری آن فراوان است. از مکان های دیدنی آن می توان به اسکله قدیمی آنتالیا، ساحل لارا، رودخانه ماناوگات و کاله ایچی اشاره نمود.

حال روش های ساده دسترسی به آن ها چیست؟

مهم ترین قسمت سفر به آنتالیا این است که باید اطلاع دقیقی از وضعیت فرودگاه آن داشته باشید چون بهترین راه سفر به آنتالیا از طریق هوایی می باشد تا بتوانید به سهولت به این شهر زیبا برسید.

فرودگاه آنتالیا

این فرودگاه یکی از پرتردد ترین فرودگاه های کشور ترکیه می باشد که روزانه هزاران مسافران به این فرودگاه وارد و یا به مقصد نقاط مختلف دنیا خارج می شوند.

 فرودگاه آنتالیا در ۱۰ کیلومتری شمال شرقی مرکز شهر است و یکی از مهم ترین و پر مخاطب ترین فرودگاه های جنوب غرب ترکیه است که ظرفیت آن شامل  ۳۵ میلیون نفر مسافر در سال می باشد. حمل و نقل به فرودگاه آنتالیا نیز به وسیله اتوبوس، تاکسی و اتوبوس های شاتل امکان پذیر است.

استفاده از اتوبوس برای دسترسی به فرودگاه آنتالیا بسیار آسان می باشد زیرا خط مخصوصی برای این اتوبوس ها در نظر گرفته شده است و این اتوبوس ها هر نیم ساعت یک بار حرکت کرده و در تمام ترمینال های فرودگاه ایستگاه دارند.

اتوبوس های شاتل فرودگاه آنتالیا نیز برای دسترسی راحت تر بین ترمینال های یک و دو وجود دارند و برای دسترسی به ترمینال دو که فاصله زیادی با ترمینال یک دارد می توانید از این اتوبوس ها استفاده کنید. بلیط تهران استانبول | بلیط استانبول تهران

فرودگاه آنتالیا

امکانات فرودگاه آنتالیا

از جمله ویژگی های مثبتی که  فرودگاه آنتالیا دارد و پرواز را برای شما دلچسب تر و راحت تر می کند می توان به امکانات زیر اشاره نمود:

اینرتت: اینرتنت رایگان در بخش هایی از فرودگاه وجود دارد مثل رستوران های Via Pub و Via Cafe و بخش های وی آی پی فرودگاه. در سایر نقاط نیز با پرداخت هزینه می توانید اینترنت وای فای دریافت کنید.

تبدیل ارز: در فرودگاه آنتالیا قسمت های مشخصی برای تبدیل ارز رایج کشور های مختلف وجود دارد و شما می توانید بدون مشکل ارز لازم خود را خریداری کنید. بلیط هواپیما تهران مشهد

اطلاعات فرودگاه: کارمندان این بخش از فرودگاه که در تمام سه ترمینال فرودگاه مستقر هستند به زبان های مختلف از جمله انگلیسی، روسی و آلمانی مسلط هستند و می توانند شما را به دقت راهنمایی کنند.

مرکز خرید فرودگاه: این فرودگاه با سیستم بدون مالیات کار می کند. به این معنا که اگر از فروشگاه های آن خرید کنید محصول شما بدون مالیات حساب می شود و می توانید به آسانی آن را با خود به داخل هواپیما ببرید، بدون اینکه لازم باشد هزینه ای به عنوان مالیات پرداخت کنید. خرید بلیط هواپیما

سایر امکانات دیگر این فرودگاه نیز شامل انواع رستوران ها و بوفه ها، سالن استراحت، پارکینگ، دستگاه خودپرداز، سالن مخصوص بازی کودکان و نمازخانه می باشد.

امکانات فرودگاه آنتالیا

امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را درباره فرودگاه آنتالیا در اختیار شما قرار دهیم تا شما بتوانید بدون دغدغه سفری راحت و ایمن را تجربه کنید. مجله گردشگری دور و نزدیک