سفری 5 روزه به تاسکانی ایتالیا
امتیاز ما

در این مطلب سعی میکنیم در مورد خرید بلیط هواپیما به مقصد توسکانی توضیح دهیم. در قلب کشور ایتالیا، توسکانی (Tuscany) واقع شده، منطقه‌ای با مناظر دیدنی، غذا و نوشدنی‌های بی‌نظیر و البته با اهمیت هنری و تاریخی فراوان که یکی از محبوب‌ترین مناطق گردشگری دنیا به حساب می‌آیند.

در این منطقه فرصت‌های گردشگری و کشف مناطق بسیاری برای شما وجود دارد که با توجه به زمانی که دارید می‌توانید از هرآن چه که می‌خواهید، بازدید کنید. سفری کوتاه اما فراموش نشدنی به روستاهای قرون وسطایی و تاکستان و باغ‌های انگور پرزرق و برق که در قلب ایتالیا واقع شده است، برای شما می‌تواند یک انتخاب بی‌نظیر باشد.

مناطق دیدنی توسکانی بیشمار است. شاید فلورانس گل سرسبد این منطقه باشد اما در این مقاله برنامه‌ی سفری ۵ روزه به شما ارایه خواهد شد تا به غیر از فلورانس با شهرهای دیگر این منطقه نیز آشنا شوید. بنابراین با معرفی تعدادی از بهترین‌ مناطق توسکانی با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

«پیزا» (Pisa)

پیزا | سفری 5 روزه به توسکانی ایتالیا

پیزا در فاصله‌ی یک ساعته با فلورانس واقع شده است. شهر پیزا، فقط در برج معروف پیزا خلاصه نمی‌شود. قسمت‌های گردشی زیادی در پیزا وجود دارد که می‌توانید از جست‌و‌جو در آن لذت ببرید. شما می‌توانید یک روز کامل را در این شهر بی‌نظیر بگذرانید.

آثار هنری فوق‌العاده مانند شاهکار‌های هنری «کیت هارینگ» (Keith Haring) و نمایشگاه افسانه‌ای «پلازو بلو» (Palazzo Blu) بخش‌های از پیزا هستند که نباید بازدید آن‌ها را از دست بدهید. اگر در این شهر به دنبال جایی برای صرف شام هستید به خیابان «کورسو» (Corso) سر بزنید. خیابانی مملو از رستوران‌های بی‌نظیر که می‌توانید ساعت‌ها در آن وقت‌گذرانی کنید و هرگز متوجه گذر زمان نشوید. شهر کاندلا ایتالیا

«لوکا» (Lucca)لوکا | سفری 5 روزه به توسکانی ایتالیا

اگر می‌خواهید در توسکانی به شهری بروید که گردشگران کمی در آن باشد و از آرامش آن لذت ببرید شهر لوکا همان جایی است که دنبالش هستید. با قدم زدن در لوکا می‌توانید از کلیساها، کاخ‌ها، آمفی‌ تئاتر‌های قرون وسطایی این شهر رمانیک لذت ببرید.

در این شهر دیواری با نام دیوار«مورا اوربانا» (Mura Urbana) وجود دارد که دور تا دور شهر را دربرگرفته است. در میان گشت و گذار در این شهر فراموش نکنید که از خانه‌ی سابق آهنگساز اسطوره‌ای این شهر یعنی «جاکومو پوچینی» (Giacomo Puccini) دیدن کنید.

«مثلث کیانتی» (Chianti Triangle)کیانتی | سفری 5 روزه به توسکانی ایتالیا

در میان تپه‌های میان فلورانس و «سیه‌نا» (Siena)، مزارع انگور کیانتی محلی دوست‌داشتنی برای گشت و گذار در خارج شهر است، این شهرکوچک که تنها ۳۰ دقیقه فاصله تا فلورانس دارد، علاوه بر تاکستان‌هایش، به رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های بی‌نظیرش هم معروف است.

تپه‌های دیدنی، جاده‌های پر پیچ و خم و درختان زیتون از دیگر جاذبه‌های این شهر کوچک به حساب می‌آید. برای گردشگران این منطقه، سرگرمی‌های زیادی در کیانتی وجود دارد، تور‌های مخصوص بازدید از کارخانه‌های محلی،‌ بالن سواری، عکاسی، طبیعت‌گردی، اسب سواری و خرید لوازم آن از قبیل زین و … باعث شده که این شهر کوچک بخشی از ۵ شهر منتخب ما باشد.

برای خرید بلیط هواپیما به مقصد ایتالیا به صفحه اصلی سایت «دور و نزدیک» مراجعه کنید.