امتیاز ما

معرفی بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول

انتخاب یک هتل خوب در سفر می تواند یک انتخاب حساس و مهم باشد، چون اگر هتل خوبی را انتخاب نکنید ممکن است لذتی  از سفر خود نبرید. پس اگر قصد سفر به استانبول را دارید خیالتان از لحاظ اقامت راحت باشد زیرا بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول و یا پنج ستاره بسیار زیاد هستند. بهتر است قبل از آن در مورد یک هتل خوب از بین بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول تحقیق کنید و سپس با دیدی باز و آگاهی کامل یکی را برای اقامت خود و گذراندن تعطیلات رویایی خود انتخاب کنید. بلیط هواپیما  را ارزان خریداری کنید.

شما ممکن است به جای هتل های ۵ ستاره به سراغ هتل های ۴ ستاره استانبول بروید. از لحاظ تعداد ستاره ممکن است کمی متفاوت باشند ولی از نظر ارائه خدمات، فرق چندانی ندارند، مگر اینکه  بین یک هتل فوق لوکس ۵ ستاره با یک هتل رده پایین ۴ ستاره یکسری تفاوت ها وجود داشته باشد. بلیط هواپیما تهران مشهد

حال به معرفی امکانات و ویژگی هر یک از این هتل ها می پردازیم.

هتل وایت هوس استانبول White House Hotel Istanbul

این هتل یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول می باشد. شاید ۴ ستاره باشد ولی از لحاظ زیبایی و امکانات کاملا قابل رقابت با هتل های پنج ستاره می باشد. می توانید از این هتل به تمام جاذبه های گردشگری مهم ترکیه تنها با چند دقیقه فاصله برسید. جاذبه هایی نظیر: مسجد باشکوه ایاصوفیه، مسجد سلطان احمد یا مسجد آبی، کاخ توپکاپی، موزه باستان شناسی، باسیلیکا سیسترن، بازار بزرگ و بازار ادویه.

همچنین از دیگر امکانات این هتل صبحانه رایگان و اینترنت وای فای رایگان می باشد. می توانید از سالن بدنسازی هتل نیز استفاده نمایید. همچنین این هتل که جزء بهترین هتل های ۴ ستاره شهر استانبول می باشد عنوان بهترین هتل خانوادگی استانبول را نیز نصیب خود کرده است.

هتل لونی  Levni Hotel & Spa   

این هتل نیز یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول می باشد و البته یکی از گران ترین آن ها. صبحانه رایگان، استخر، سالن بدنسازی و اینترنت وای فای رایگان امکاناتی هستند که شما برای اقامت در این هتل می توانید استفاده نمایید. خرید بلیط تهران استانبول | بلیط استانبول تهران از دور و نزدیک

از این هتل می توانید به جاذبه های گردشگری استانبول نظیر کاخ توپکاپی و مسجد آبی نیز دسترسی داشته باشید. تمام اتاق های این هتل بسیار مجهز و زیبا می باشند. البته این هتل دارای ۵ اتاق فوق مجلل و لوکس است که هر کدام دارای جکوزی های اختصاصی و چشم انداز های زیبا از بالکن اتاق می باشند. بلیط هواپیما تهران آنتالیا

هتل لونی از بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول

هتل سافیره Hotel Sapphire

در ۵۰۰ متری کاخ توپکاپی هتلی کلاسیک و در سبک عثمانی قرار دارد که جزء بهترین هتل های ۴ ستاره به شمار می رود. این هتل زیبا تنها پانصد متر از ایاصوفیه و ۷۰۰ متر از بازار ادویه استانبول فاصله دارد و می توانید از این هتل زیبا که یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول می باشد دسترسی آسانی به تمام نقاط شهر استانبول و همچنین جاذبه های گردشگری و توریستی آن داشته باشید.

در خود هتل نیز امکاناتی نظیر: رستوران، استخر و سونا، اینترنت وای فای رایگان فراهم می باشد. خرید بلیط هواپیما

هتل سافیره Hotel Sapphire

هتل اوبا Oba Hotel

از دیگر هتل های شیک و کلاسیک که معماری زیبایی دارد و می توان از آن به نقاط مهم شهر استانبول دسترسی راحت داشت، هتل اوبا می باشد. این هتل همچنین جز، بهترین هتل های ۴ ستاره نیز به شمار می رود. از این هتل زیبا تا ایا صوفیه و یا مسجد آبی تنها لازم است یک فاصله ۳۰۰ متری را طی کنید. این هتل تنها ۱۰ اتاق دارد ولی توانسته است در لیست بیست هتل برتر استانبول جای داشته باشد.

در طراحی دکوراسیون اتاق ها از قالیچه های ترکی زیبا استفاده شده است که نمای زیبایی به هتل می بخشد. همچنین می توانید از اینترنت وای فای رایگان و صرف صبحانه رایگان در اتاقتان نیز بهره مند شوید.

هتل اوبا Oba Hotel

امیدواریم توانسته باشیم شما را برای انتخاب یک هتل خوب از بین بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول راهنمایی کرده باشیم. با آرزوی سفری خوش برای شما. مجله گردشگری دور و نزدیک