مقصد آفتابی در زمستان
امتیاز ما

زمستان زمان سفر به مناطق گرمسیری است. با سرد شدن مناطق آفتابی هدف توریست‌های خواهند شد که به دنبال لذت بردن از گرمای آفتاب هستند. اگر در زمستان قصد خرید بلیط ارزان هواپیما را دارید به صفحه اصلی سایت «دور و نزدیک» مراجعه کنید.

با تمام شدن فصل طوفان و آفتابی شدن تدریجی هوای نیم کره‌ی جنوبی و مناطق استوایی، قطعا این کشور‌ها مقصد ایده‌آلی برای مشتاقان هوای گرم و ساحل‌های آفتابی خواهند بود. در ادامه با مجله دور و نزدیک همراه باشید با بررسی ۱۵ مقصد آفتابی در زمستان:

۹- جامایکا (Jamaica)جامایکا | مقصد آفتابی در زمستان

سومین جزیره‌ی بزرگ منطقه‌ی کاراییب، جامایکا که مقصد محبوب هزاران گردشگر به خصوص گردشگران انگلیسی است. منطقه پر رفت و آمد خلیج «مونتگو» (Montego)، شهر زیبای «اوچو ریوس» (Ocho Rios) با سواحل شنی درخشانش در بخش شمالی جامایکا از مهم‌ترین جاذبه‌های توریستی این کشور به حساب می‌آیند. مانند اکثر کشورهای منطقه‌ی کاراییب، دمای هوا در این فصل، در جامایکا هم حدود ۲۰ درجه سانتی‌گراد است.

۱۰- سنگاپور (Singapore)

سنگاپور یکی از کشور‌هایی است که بیشتر اوقات طبیعت و مناطق اعجاب‌انگیزش، نادیده گرفته می‌شود به طوری که بخش قابل توجهی از مسافران خارجی که وارد سنگاپور می‌شوند، به ‌این کشور به عنوان محل توقفی در مسیر سفر اصلی خود نگاه می‌کنند. سنگاپور یکی از کشور‌های تحت اسعمار دولت انگلستان بوده است به همین علت فرهنگ بریتانیایی هنوز هم در این کشور قابل لمس است، با این تفاوت که در سنگاپور می‌توانید مدرن شدن این کشور را در تک تک خیابان‌های آن ببینید. مرکز‌ خرید‌های فوق پیشرفته، شهرسازی مهندسی و مناظر دیدنی در کنار هوای معتدل از دلایل وجود این کشور در لیست بهترین‌ها است.

۱۱- سریلانکا (Sri Lanka)

سریلانکا | مقصد آفتابی در زمستان

سریلانکا همسایه کشور هند که از ۲ فصل آب وهوایی موسمی بهره می‌برد، معمولا در فصل آب و هوای بارانی دارد، با این حال دمای هوا در این موقع از سال به ۳۰ درجه سانتی‌گراد هم می‌رسد. از ویژگی‌های دیگر آب و هوای سریلانکا آفتاب‌های گاه و بی‌گاه آن است، به طوری که ممکن است در یک لحظه هوا بارانی و لحظه‌ای بعد هوا آفتابی باشد. «صخره‌ی  تیتان سیگریا» (titan Sigiriya) و تپه‌های «نووارا ایلیا» (Nuwara Eliya) از مکان‌هایی است که به هیچ وجه نباید بازدید از آن‌ّها را از دست بدهید.