ماه عسل در تایلند
امتیاز ما

در اندونزی شگفتی‌های زیادی وجود دارد که چشمان هر توریست مشتاقی را به خود جلب می‌کند. این کشور با هزاران جزیره‌ای که در خود دارد امکانات وسیع و گسترده‌ای در اختیار گردشگران خود قرار می‌دهد. یکی از دلایلی که گردشگران به واسطه آن اندونزی را برای سفر انتخاب می‌کنند، ماه عسل است. اگر شما هم در فکر ترتیب دادن ماه عسل رویایی خود هستید بهتر است در این مقاله با ما همراه باشید، شاید اندونزی را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنید. در ادامه با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

بالی

برای یک ماه عسل رویایی و کامل هیچ گزینه‌ای بهتر از یک جزیره گرمسیری نمی‌تواند باشد. بالی که یکی از هزاران جزیره فوق‌العاده در اندونزی است و با طبیعت بی‌نظیر و فرهنگ درخشانی که در خود دارد می‌تواند ماه عسل بسیار خوبی را برای شما رقم بزند. کسانی که به این جزیره سفر می‌کنند می‌‌توانند از انواع تفریحات و ماجراجویی‌های دونفره استفاده کنند. لذت بردن از شام دونفره، ماساژهای سنتی آسیایی، استراحتگاه‌های اختصاصی و لوکس و حتی یوگا دونفره از جمله چیزهایی است که جزیره بالی به شما عرضه می‌کند. یکی از ویژگی‌های این جزیره سبز و گرمسیری وجود گستره وسیعی از انواع تفریحات و سرگرمی‌ها است، پس سلیقه شما هرچیزی که باشد نگران گذران وقت خود در این منطقه نباشید. سوغات بالی

بلیتونگ

این الماس گردشگری در قلب اندونزی و در نزدیکی سواحل سوماترا که یکی از معروف‌ترین نقاط این کشور است واقع شده است. بلیتونگ امروزه بیش از گذشته در نظر گردشگران شناخته شده است و بسیاری از افراد این مکان را به عنوان مقصدی عاشقانه و برای گذران ماه عسل خود انتخاب می¬کنند. طبیعت کم نظیر و انرژی مثبتی که در فضای این جزیره حاکم است را در هیچ نقطه دیگری از دنیا مشاهده نخواهید کرد.

لومبوک

برای زوج‌هایی که می‌خواهند لحظات شیرین و جذاب ماه عسل خود را به تنهایی و در کنار هم سپری کنند لومبوک گزینه‌ای بسیار مناسب است. این جزیره محیطی بکر و جذاب دارد اما هنوز برای بسیاری ناشناخته است. این موضوع باعث شده تا محیطی آرام و به دور از شلوغی در این نقطه از اندونزی ایجاد شود که البته برای خود، طرفداران پروپا قرصی دارد.

باندونگباندونگ

باندونگ بی‌شک یکی از عاشقانه‌ترین شهرهای جزیره جاوه است. در استراحتگاه‌های این شهر کوچک خدمات قابل قبولی به گردشگران و مسافران ماه عسل ارائه می‌شود. اگر به دنبال گزینه‌ای برای سپری کردن ماه عسل هستید می‌توانید طبیعت زیبا و جاذبه‌های باندونگ را انتخاب کنید.

جزیره کومودو

جزیره کومودو

بسیاری از گردشگران اندونزی این جزیره را به دلیل وجود گونه‌ای عجیب از حیوانات با نام اژدهای کومودو می‌شناسند. این موجود زمخت هیچ سنخیتی با ماه عسل عاشقانه شما ندارد اما بهتر است بدانید که طبیعت زیبا، لطیف و شاعرانه این جزیره روی دیگری هم دارد. یکی از جاذبه‌های کم‌نظیر این جزیره ساحل صورتی است که با شن‌های صورتی پوشیده شده است. نمونه این ساحل را هیچ کجای دنیا نخواهید دید. این ساحل با تلالو شگفت‌انگیز خود زیر نور نقره‌ای ماه گزینه‌ای مناسب برای یک پیاده‌روی عاشقانه به حساب می‌آید.

یوگی کارتایوگی کارتا

برای کسانی که به فرهنگ و هنر علاقه زیادی دارند این نقطه می‌تواند مکانی مناسب برای گذران یک ماه عسل کامل باشد. در «یوگی کارتا» می‌توان ترکیبی فوق‌العاده از زیبایی، فرهنگ، عشق و شاعرانگی را دریافت کرد که روح هر زوج مشتاق به فرهنگ و هنر را سیراب می‌کند. یکی دیگر از جاذبه‌های یوگی کارتا جنگل‌های خیال‌انگیز کاج است که با توجه به آب‌ و هوای منطقه، وجودشان کمی عجیب به نظر می‌رسد. همچنین تماشای غروب دل‌انگیز خورشید از عرشه کشتی کالیبرو نیز خالی از لطف نخواهد بود.

جزیره سِرام

جزیره سِرام

این جزیره به دلیل دور بودن از مناطق مهم و پرطرفدار اندونزی کمتر شناخته شده است، اما این موضوع از ارزش، زیبایی و خاص بودن این منطقه به هیچ وجه کم نمی‌کند. در «سِرام» یک ساحل اختصاصی و عجیب وجود دارد که به مالدیو کوچک اندونزی مشهور است. تماشای حیات وحش و طبیعت از سرگرمی‌های گردشگران در این جزیره است، چرا که دور‌تادور ساحل با درختان انبوه پوشیده شده است.

برای داشتن یک عسل رویایی برنامه‌ریزی می‌کنید؟ پیشنهاد می‌کنیم برای خرید بلیط ارزان هواپیما به صفحه اصلی سایت «دور و نزدیک» مراجعه کنید.