امتیاز ما

استان کرمانشاه از استان های غربی کشور محسوب می شود. وضعیت آب و هوایی این استان در فصل بهار و تابستان بی نظیر است. شما می توانید با بازدید از مناطق گردشگری این استان با فرهنگ غنی آن آشنا شوید. بلیط هواپیما  را ارزان خریداری کنید.

مجموعه تاریخی استان کرمانشاه

مجموعه تاریخی بیستون در ۳۰ کیلومتری شهر کرمانشاه قرار دارد. این مجموعه به دلیل داشتن شرایط آب و هوایی بسیار مطلوب و همینطور قرار گرفتن بر سر راه ابریشم سبب شد تا بسیاری از پادشاهان و همینطور فرمانروایان به آن توجه داشته باشند. یادگاری های بی بدیلی که در دل دامنه این کوه قرار دارد بسیار زیبا و شگفت انگیز است. بلیط تهران استانبول

در این منطقه تاریخی حدود ۲۸ اثر ثبت شده است که می توانید بیش از ۱۵۰ اثر تاریخی را مورد بازدید قرار دهید.

قطعاً در کتاب های تاریخی مجسمه هرکول بارها به گوشتان خورده است. این تندیس تراشیده از سنگ است و به دوران سلوکی باز می گردد.

پل خسرو از دسته مناطق دیدنی در سراب بیستون است که بازدید از آن تنها یک ساعت زمان نیاز دارد. بازدید از این منطقه بسیار بی نظیر است. بلیط هواپیما تهران آنتالیا

مجموعه تاریخی استان کرمانشاه

مناطق دیدنی استان کرمانشاه

کاروانسرای صفوی از مناطق بسیار دیدنی و زیبا در کرمانشاه محسوب می شود. این کاروانسرا هم اکنون به هتل لاله بیستون تغییر کرده و به فرم چهار ایوانی تبدیل شده است.

طاق بستان از دیگر دیدنی های کرمانشاه است، طاق بستان مجموعه ای از سنگ نگاره ها و همینطور سنگ نوشته های دوره ساسانی است و در بخش شمال غربی شهر کرمانشاه قرار گرفته است.

در این مجموعه ارزش هنری و تاریخی بسیار زیادی دیده می شود و به طور کلی شامل دو طاق بزرگ و کوچک است. وجود کوه و چشمه های مختلف دورتادور این مکان سبب شده است که به یک تفرجگاه بسیار مفرح تبدیل شود. به شما پیشنهاد می کنیم از این منطقه زیبا دیدن کنید.

در بخش شمال غربی این منطقه پارک کوهستان قرار دارد که شما می توانید از زیبایی های آن شگفت زده شوید، رستوران های سنتی این منطقه بی‌نظیر است و می توانید از طعم دنده کباب های معروف آن لذت ببرید.

پارک کوهستان در ارتفاعات قرار دارد و بازدید از آن در ساعات اولیه شب به دلیل سیستم های نورپردازی بسیار قدرتمند می تواند بسیار لذت بخش باشد. بلیط هواپیما تهران مشهد

مناطق دیدنی استان کرمانشاه

مناظر طبیعی کرمانشاه

غار دو اشکفت فرصت بسیار مناسبی برای کوهنوردی است، شما می توانید از این غار به تماشای مناظر بنشینید، غار دو اشکفت در بخش شمال شهر کرمانشاه و در دامنه کوه میوله قرار دارد. از این بخش دیدن پارک کوهستان بسیار لذتبخش است.ارتفاع این غار در حدود ۱۶۰۰ متر از سطح دریا است. این مکان باستانی دارای دو غار در کنار هم است و در ارتفاع ۳۰۰ متری از سطح دشت محسوب می شود.

معبد آناهیتا از دیگر دیدنی های استان کرمانشاه است این معبد تاریخی به دوره اشکانی و ساسانی باز می گردد. آناهیتا به فرشته آب مشهور است. بزرگترین سنگ بناهای ایران در این منطقه قرار دارد. این بنا در مسیر همدان به کرمانشاه قرار دارد. خرید بلیط هواپیما

در سفر به این شهر زیبا بازدید از طاق گرا بسیار لذت بخش است، این طاق در کنار راه باستانی سنگ فرش قرار دارد، برای دیدن این بنا باید از مسیری با شیب به سمت پایین حرکت کنید. این اثر حدود ۲۰۰ متر پس از ایست بازرسی معروف پاتاق قرار گرفته است.

مناظر طبیعی کرمانشاه

مشهورترین دیدنی های کرمانشاه

سرآب نیلوفر از مجموعه های طبیعی و تفریحی محسوب می شود که مملو از گل های نیلوفر است. از این مجموعه می توانید در فصل های گرم سال دیدن کنید. مجموعه های رفاهی مورد نیاز برای گردشگران در این بخش قرار دارد و برای فرزندان شما لحظات دلنشینی فراهم خواهد کرد.

سرآب نیلوفر در ۳۰ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه قرار گرفته است.

غار قوری قلعه در ۸۷ کیلومتری شهر کرمانشاه و در دامنه کوه شاهو قرار دارد. این غار بزرگترین غار آبی خاورمیانه بوده و حدود ۱۲ کیلومتر طول دارد. دمای این غار همیشه ثابت است. مجله گردشگری دور و نزدیک